3e F3A-B/C wedstrijd te Gouda (16/6)

Discussie in 'F3A' gestart door Alexzzz, 12 jun 2007.

  1. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Die oproep heeft dan niet voldoende mensen bereikt?
    Niets van gehoord.
     
  2. HankyLoony

    HankyLoony

    Lid geworden:
    28 mei 2004
    Berichten:
    98
    Locatie:
    Waddinxveen
  3. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Kijk, daarom had ik m niet gezien.

    Er zijn nog meer modelvliegende nederlanders dan alleen de deelnemers zelf..
    Of is dit een vereiste?

    Een oproep in algemeen vlieg deel van dit forum of bijv een rondschrijven aan de div knvvl vliegclubs geeft mischien meer respons.
     
  4. hezik

    hezik Guest

    Ik heb een accoord van de voorzitter van onze club dat een jurycursus bij ons gehouden kan worden.

    Ik zal er zelf in el geval voor inschrijven, ik begrijp dat Niek en Urlien ook komen? wie nog meer? roept u maar...

    moet er nog wel een datum geprikt worden en moet de SC het er ook mee eens zijn, maar ik verwacht daar geen problemen in.. Henny?
     
  5. Urlien

    Urlien

    Lid geworden:
    1 nov 2004
    Berichten:
    134
    Locatie:
    Spijkenisse
    Zoals al eerder aangegeven hoeft er op mij niet gerekend te worden. Behalve dat ik er moeite mee zou hebben om in een team te werken waar de communicatie en duidelijke informatievoorziening ontbreekt en waar afspraken niet nagekomen worden of vergeten worden, vind ik het ook vervelend dat dit team fouten niet wil en/of kan erkennen. Jammer namelijk dat Winfried zijn berichtje heeft weggehaald, heb het gelezen en vond het eigenlijk niet zo schokkend dat het weggehaald moest worden. Ook jammer dat de visie van Henny anders is op de door ons gemaakte afspraak, het was gewoon een kwestie van de afspraak vergeten ofwel bewust negeren.

    Maar goed, ik ben hier niet om mensen naar beneden te halen. Ze zullen hun redenen gehad hebben om deze klacht (van Niek en mij) op deze manier in behandeling te nemen, of liever gezegd te verwerpen.
    Maar dan lijkt het mij ook duidelijk dat ik mijn redenen er voor heb om vandaag geen 300 kilometer te rijden om een ronde mee te schrijven. En dat ik mijn redenen ervoor heb om geen jurycursus te volgen. Daarbij heb ik me inmiddels alweer op andere dingen (in mijn privé-leven) gestort, waar ik veel plezier aan beleef en waar ik mij graag met al mijn energie voor in wil zetten.

    Denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest. Ben niet boos, ben niet verdrietig, maar ben het wel zat. :)

    Groeten Urlien.
     

Deel Deze Pagina