even verkeerd geteld. Dacht dat ik al in Schotland zou zitten. Ik kan dus gewoon meedoen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iedereen wordt verzocht rond een uur of 10 aanwezig te zijn, dan kunnen we een briefing doen, die in 2 talen moet, Nederlands en Duits..
Daarna zal het wel weer een etentje worden op eigen kosten, daar gaan we morgen nog even achteraan, aangeraden werd een restaurant bij Theo Coenen, 10 minuten rijden van Nuth.
Voor diegene die vanavond al naar het zuiden afzakken, al vanaf 11:00 uur staat er een file op de A2 ten gevolge van werkzaamheden aan knooppunt Kerensheide nabij Stein.
Mocht dit straks nog het geval zijn als jullie deze kant op komen neem dan afslag Born (nabij nepcar) en dan de route binnendoor via Duitsland. Dus N-297 en dan B-56, N-274 (L410) naar Brunssum en dan weer door via Hoensbroek naar Nuth of Doenrade.
Hotel de Valk bij Stein is ook via een andere altenatieve route te vinden via afslag Born.
Alle grote doorgaande wegen naar het zuiden zitten nu verstopt hier.
Bel mij voor een alternatieve route 06-16830120 dit telefoonnummer haal ik vanavond wel weer weg.
Zo, batterijen aan het laden, conversie naar 2.4 is klaar. Meer power dan ooit tevoren (4S, zo'n 200A