Gerben ik hoopte iets van 1800 Watt op de Wilco te zetten.
Die motor had ik toch al besteld naar de verhalen. Ding kost dan ook niet zo heel veel naar Albert Hein verhoudingen. Yogurt en een pak zeep? De reductiekast zou dan ook 1:5 kunnen wezen? Maar die komen iets duurder uit de bus..
De prop komt op de Enigma, en zou later door kunnen schuiven vaar de Wilco.
Het blijft een prima zwever, en kan wat bij betreft mee liften in de upgrade.
Ik had een YouTube filpje ergens aangetroffen van Urs Leodolter... en goed gefilmd... mooie vliegstijl... dat heb ik geprobeerd -vertraagd- na te doen... geprobeerd...
Het steile klimmen had je me idd al afgeraden... en het klopt dan ook dan je met een goed gemikte slinger recht het rak moet in duiken. Dat heb ik gister dan ook flink geöefend. Wel moesst ik de kist nog aardig drukken. Ondanks weer een extra teepje onder de voorlijst. Dus ik ga hem nog eens nameten op de instelhoeken van de week. zaakje op 0,5 te stellen... met de RC-Network methode denk ik... en dan maar weer proberen.
Die motor had ik toch al besteld naar de verhalen. Ding kost dan ook niet zo heel veel naar Albert Hein verhoudingen. Yogurt en een pak zeep? De reductiekast zou dan ook 1:5 kunnen wezen? Maar die komen iets duurder uit de bus..
De prop komt op de Enigma, en zou later door kunnen schuiven vaar de Wilco.
Het blijft een prima zwever, en kan wat bij betreft mee liften in de upgrade.
Ik had een YouTube filpje ergens aangetroffen van Urs Leodolter... en goed gefilmd... mooie vliegstijl... dat heb ik geprobeerd -vertraagd- na te doen... geprobeerd...
Het steile klimmen had je me idd al afgeraden... en het klopt dan ook dan je met een goed gemikte slinger recht het rak moet in duiken. Dat heb ik gister dan ook flink geöefend. Wel moesst ik de kist nog aardig drukken. Ondanks weer een extra teepje onder de voorlijst. Dus ik ga hem nog eens nameten op de instelhoeken van de week. zaakje op 0,5 te stellen... met de RC-Network methode denk ik... en dan maar weer proberen.
Laatst bewerkt: