3e MBF Meeting 7 Juli '12

datum:
7 Juli

onder Eindhoven naast Valkenswaard.
google maps link (iets andere locatie)

20120702144250.jpg

-------------------------------------------------------------------------

aanwezig:

ultimeci
garbungel
unrealistic
MarkoeZ

-------------------------------------------------------------------------
foto's en filmpjes van de 3e MBF MultiCopter Meeting:

filmpje van MarkoeZ

IMG_0937.JPG

filmpje van garbungel

---------------------------------------------------------------------------
het verleden:
eerste MBF multicopter meeting
tweede MBF multicopter meeting

--------------------------------------------------------------------------

Disclaimer:
MBF (ModelBouwForum.nl) en Topicstarter (DutchCommando) zijn niet verantwoordelijk voor deze meeting. er is geen commerciële intentie, nog worden commerciële uitingen toegestaan.
schade(s) ontstaan door en/of tijdens deze "wilde" meeting zijn geheel op eigen risico en veroorzaker(s) draagt/dragen volledige verantwoordelijkheid voor toegebrachte schade(s) aan materieel, flora, fauna en personen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Soestduinen heb ik vaak gezocht met Metaaldetector is echt een hele mooie locatie.
het ligt centraal in Nederland en is dus makkelijker toegankelijker voor iedereen kom zelf uit Groningen.

opzich ben ik ook wel voor het midden, voor mij is het een gewone werkdag, als ik een behoorlijke tijd moet reizen word het voor mij moeilijker.

maar we zien vanzelf wel wat het word.

Het lijkt erop dat het zuiden tot dus ver de voorkeur heeft :p

Natuurlijk kan de volgende gewoon weer in het midden overigens, maar een zuidelijke meet lijkt me ook wel eens wat :)

jep..
Zuiden hoor ik het meest.

Gaan we dus maar uit van ergens wat lager in nl.
Wie weet er een goede plek?
Makkelijk bereikbaar.
Makkelijk te vinden
Genoeg ruimte om te vliegen en te parkeren. En de spullen neer kunnen zetten.
En natuurlijk niet in een woonwijk....

jep..
Zuiden hoor ik het meest.

Gaan we dus maar uit van ergens wat lager in nl.
Wie weet er een goede plek?
Makkelijk bereikbaar.
Makkelijk te vinden
Genoeg ruimte om te vliegen en te parkeren. En de spullen neer kunnen zetten.
En natuurlijk niet in een woonwijk....
Morgen even eens over nadenken.....Limburg heeft natuurlijk heel veel mooie plekken wat ik weleens zie als ik er voor mijn werk doorheen rij, maar dat is denk ik iets te zuiderlijk voor de mensen uit het hoge noorden.

Ik woon zelf in de buurt van de Loonse en Drunense duinen. Uitgestrekte vlaktes, goed bereikbaar, maar ook beschermd. Dus weet niet hoe ze daar over die rare vliegende dingen denken.

Bij Eindhoven heb je ook wel een paar grasvlaktes net buiten de stad, daar weten de Eindhovense leden vast wel iets meer over.

Denk niet dat de gemeente het tof vindt al we met zn allen hier in tilburg in het park gaan staan. Wel mooie locatie overigens ;)

In de loonse duinen mag je inderdaad niet vliegen. (volgens mij niet eens met vliegers..) Wordt ook geoefend door de landmacht trouwens.. Zou aan de andere kant wel lekker dichtbij zijn daar ik niet over een auto beschik..
Waar in tilburg woon je als ik vragen mag? Ik in noord..

Had al zo'n vermoeden. Jammer.

Maar een stadsgenoot, altijd leuk :)
Ik woon net ten zuiden van het centrum, oefen nu nog in stadspark oude dijk, dat is om de hoek. Waarschijnlijk binnenkort naar het leijpark als ik meer ruimte nodig heb, zoveel velden daar

Ik woon zelf in de buurt van de Loonse en Drunense duinen. Uitgestrekte vlaktes, goed bereikbaar, maar ook beschermd. Dus weet niet hoe ze daar over die rare vliegende dingen denken.

Bij Eindhoven heb je ook wel een paar grasvlaktes net buiten de stad, daar weten de Eindhovense leden vast wel iets meer over.

Denk niet dat de gemeente het tof vindt al we met zn allen hier in tilburg in het park gaan staan. Wel mooie locatie overigens ;)

Eindhoven heeft inderdaad heel veel....een ervan ligt tussen Best en Oirschot. Er zijn eigenlijk nooit mensen daar, het is een hele grote open vlakte en er zijn wel wat bomen hier en daar. Het is makkelijk bereikbaar en het ligt naast een snelweg A58. Via A2 is het ook makkelijk te bereiken. Er kan alleen niet meteen naast het veld geparkeerd worden....je moet dan wel iets van 50m naar de auto lopen, dat is misschien niet handig denk ik.

http://maps.google.nl/maps?f=d&sour....368452&spn=0.009152,0.026157&z=16&iwloc=ddw1

Een andere plek wat wellicht leuk op de google.maps eruit ziet. Moet zeggen dat ik er nooit echt geweest was, maar het lijkt wel wat op de maps.
http://maps.google.nl/maps?f=d&sour...z=15&ie=UTF8&z=15&iwloc=A&q=51.41409,5.605087

Een derde voorkeur van mij. Dit ziet er ook aardig uit toch?
http://maps.google.nl/maps?f=d&sour....524728&spn=0.002294,0.006539&z=18&iwloc=ddw1

Het zijn maar voorstellen....maar er zijn genoeg plekken het is alleen de vraag waar je makkelijkst met meerdere auto's kan parkeren en vanuit daar vliegen.

Back