3e proefvaart was genieten.

Discussie in 'Werkschepen' gestart door Cliff67, 10 jun 2020.

  1. Cliff67

    Cliff67

    Lid geworden:
    25 mrt 2019
    Berichten:
    59
    Locatie:
    Assen
    Zoals de titel al verteld, was de 3e vaart gewoon genieten, nog een paar kleine aanpassingen en dan zal ik opzoek moeten naar een nieuw project.



     
  2. k-k

    k-k Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 jul 2012
    Berichten:
    13.040
    Locatie:
    Oostvoorne
    Mooi dat het naar je zin is geworden Cliff! En de smaak te pakken hebt. Neem de tijd om een leuk model te zoeken. En als het een vaarboot wordt raad ik je een kunststof romp aan. Maar als je er een beetje zuinig op bent heeft een houten schip ook best een lang leven. Kijk maar naar mijn avatar uit 1962. Deze is wel pas in 1975 gaan varen. We zien wel waar je mee komt en houd dan een bouwverslag bij. Motiveert je en is ook leuk voor later, althans dat is mijn idee. Gr. Klaas.
     
    Cliff67 vindt dit leuk.
  3. Cliff67

    Cliff67

    Lid geworden:
    25 mrt 2019
    Berichten:
    59
    Locatie:
    Assen
    Hoi Klaas,
    Mijn volgende project wordt zeker een kunststof romp en het wordt bijna zeker een werkschip hoewel een SAR vaartuig mij ook heel leuk lijkt om te bouwen.
    Mogelijke kandidaten om te bouwen zijn Havensleper Jonny van earonaut de Fairplay 30 van Feba een Happy Hunter lijkt mij ook leuk om te bouwen of een X bow offshore ship, Maar wel in de schaal range 1:32 of de 1:50.
    groetjes
    Cliff
     

Deel Deze Pagina