Een vraag,
ik heb op mijn 450 sport een 3g geinstaleerd met ds410 op swash en een stock esc 35A van align(blx35a).
Gemonteerd aan de zijkant van de heli ver weg van de regelaar(die zit voor in)
Sensor zit op de gyro plaatje tussen de frame in van achteren.
Dit in zijn geheel is in een body A109 geplaatst.
Ik heb de laatste paar dagen zonder body gevlogen en nooit een probleem opgemerkt,tot ik vanavond een proef vlucht wou maken.
Heli stijgt zonder probleem op en blijft mooi strak hangen zowel op de swash als tail.
Ineens maakt de heli een knik beweging naar voren toe en daarna is alles weer normaal.Dit gebeurt niet altijd maar zo af en toe,ook tijdens een 8je vliegen.
De heli leveld normaal uit en er is verder geen probleem.
Ik heb de heli hierna op de grond gezet en wil eerst weten waar dit aanligt voordat ik weer ermee ga vliegen.
Verder ben ik wel tevreden maar zit toch met deze vraag.
Heeft iemand dit ook mee gemaakt of weet iemand hier iets vanaf.
Kan het door trillingen komen,hitte(te weinig koeling)overbelasting?
Ben benieuwd naar jullie reacties.
phil
ik heb op mijn 450 sport een 3g geinstaleerd met ds410 op swash en een stock esc 35A van align(blx35a).
Gemonteerd aan de zijkant van de heli ver weg van de regelaar(die zit voor in)
Sensor zit op de gyro plaatje tussen de frame in van achteren.
Dit in zijn geheel is in een body A109 geplaatst.
Ik heb de laatste paar dagen zonder body gevlogen en nooit een probleem opgemerkt,tot ik vanavond een proef vlucht wou maken.
Heli stijgt zonder probleem op en blijft mooi strak hangen zowel op de swash als tail.
Ineens maakt de heli een knik beweging naar voren toe en daarna is alles weer normaal.Dit gebeurt niet altijd maar zo af en toe,ook tijdens een 8je vliegen.
De heli leveld normaal uit en er is verder geen probleem.
Ik heb de heli hierna op de grond gezet en wil eerst weten waar dit aanligt voordat ik weer ermee ga vliegen.
Verder ben ik wel tevreden maar zit toch met deze vraag.
Heeft iemand dit ook mee gemaakt of weet iemand hier iets vanaf.
Kan het door trillingen komen,hitte(te weinig koeling)overbelasting?
Ben benieuwd naar jullie reacties.
phil
Laatst bewerkt: