3G X balans

Discussie in 'Flybarless' gestart door guyken, 18 mei 2014.

  1. guyken

    guyken

    Lid geworden:
    25 mei 2009
    Berichten:
    3.607
    Locatie:
    belgium
    Ik heb hier al wat draadjes zitten doorlezen en zowel positieve als negatieve reacties gelezen over de 3G x unit .
    Nu wil ik ook overwegen om eens de 3 G x te gebruiken vooral omdat het op een low budget heli gaat .
    Maar toch mijn vraag aan de 'kenners' : wat zijn de grote verschillen tov de andere units (V bar - beast X - enz ) :confused: en ook ben jij tevreden met het systeem of zeg je had ik maar ...
     
  2. Martin49

    Martin49

    Lid geworden:
    19 okt 2008
    Berichten:
    1.186
    Locatie:
    Zoetermeer
    Sorry, ik heb geen ervaring met de andere fbl-systemen.
    De 4GX komt eraan. Als je nieuw wilt kopen zou ik even wachten
    Groeten
    Martin
     
  3. guyken

    guyken

    Lid geworden:
    25 mei 2009
    Berichten:
    3.607
    Locatie:
    belgium
    Kan je kort iets kwijt over 3Gx :confused: Heb er eentje gevonden 2 de hands . Bijgewerkt tot 4.0
    Version 4.0 software for the Align 3GX controller is now available for download from the Align website
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2014
  4. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.936
    Locatie:
    Rotterdam
    3g en 3gx zijn gewoon goed.
    even goed opletten met de 3gx, er zijn een paar lichtingen die "drift" vertonen.
    Begin van de accu drift het een beetje, gaande de accu wordt het wat erger.
    irritant, verder niets.

    Verder zijn beide gevoelig op hoogfrequente trilling. schuimpje liefst een beetje dik en zacht, absoluut het frame niet raken.. geen spanning op de kabels etc.
    dan moet het best goed komen.


    verschil met vbar ga ik even niet aan beginnen. daar zit wel een wereld tussen. Vbar staat in mijn ogen nog steeds bovenaan het lijstje..