3GX

Ik heb mijn Trex 700E omgebouwd naar flybarless.
Ik heb de 3GX gebruikt gekocht maar weet niet of hij bij de vorige eigenaar ook op een 700 heeft gezeten.
Ik heb de 3GX al wel gekalibreerd in de zender en alles werkt,dus bij heli aanzetten 3 keer pompen van de swash en bij alles staat verder goed.

Nu wil ik de heli aan mijn laptop koppelen met het USB kabeltje wat erbij zit om te kijken voor wat voor heli hij ingesteld staat, maar hij gaat eerst linking en daarna springt hij op disconnect.

Wat doe ik verkeerd?

Mvg.

Arjan

Hoi Arjan,

niet vergeten om je heli ook van stroom te voorzien dus lipo aangesloten en zender aan. Zijn de drivers goed geinstalleerd?

Mvg
Stefaan.

Ik heb hem nu gelinkt.

Wil ook graag de nieuwe update V2.1 downloaden (heb ik gedaan bij de align site) maar hij download alleen de V1.1 versie????

Wat doe ik verkeerd?

Bovenin het 3GX programma staat wel dat hij op een 700 heli staat.

Eindelijk ik heb het voor elkaar, dankzij maatje van mij die verstand van computers heeft..............
Op de Align site de 3GX V2.1 update gedownload (Rar bestand) daarna Winzip geinstalleerd op de computer.
Het rarbestand opzetten naar exe bestand via winzip.
En ja hoor 3GX programma geopend,heli aan de laptop gekoppeld en updaten maar, en ja hoor hij staat nu 3GX V2.1!!!!!

Toen opnieuw de 3GX doorgelopen, dit omdat bij de heli naar links en recht hellen de swash de verkeerde kant opging,dus rev gezet op de 3GX en alles verder doorgelopen.

Nu alleen nog ff naar buiten en het beestje uitproberen, ben benieuwd.

Iedereen die me hulp heeft geboden bedankt!!!!

Vlieggroeten:

Arjan

Back