3pk van robbe

• Topicstarter Topicstarter zwol
  • Startdatum Startdatum
Z

zwol

Guest
Als ik mijn zenderaccu in de 3pk laad met delta piek slaat hij dan automatisch af

gr Marten

Lijkt me niet, der zit een diode in die zorgt dat er aleen spanning in kan via de laadplug, en er niet meer uit. (kans op kortsluiting)

Ik weet niet of hij zijn piek terug kan koppelen doordat er soms een diode tussen zit oid.

Ook is het zo dat het laden met hogere stromen in door een zender laadbus niet zo handig is. Beter is het om je accu er uit te halen en zo op te laden.. heb je nooit hoge spanningen door je zender lopen.
En als de accu warm word koelt hij beter buiten de zender.

Mvg..

Mijn T3VCS (= stickversie van 3PK) heeft geen diode en kan ik prima deltapeak laden op zijn normale aansluiting.

ik wil net zeggen mijn 3pk laad ik met 1ampere en die slaat gewoon netjes af.

mvg jarno

Blijkbaar gaat het toch lukken...

zelf blijf ik fan van het laden buiten mijn zender.. weet je zeker dat erniets gebeurt met je zender.

Bij 1ampere worden de standaart futaba laadkabels al warm! vandaar dat ik het niet doe.

Mvg.

Over dit onderwerp is al heel erg veel geschreven dus met de zoekfunctie moet dat te vinden zijn.
Maar ook heel dichtbij staat al een draadje dat al hier al mee te maken heeft. Kijk HIER maar eens.
Lees dit eens goed door want er staan een stel duidelijk waarschuwingen in die je niet licht moet nemen!!!!

Back