3racing Sakura Zero kit

Hee,

Even een vraagje:
Ik kon het op google al niet vinden waar een 3racing Sakura Zero S kit te koop is, behalve in Amerika.
Weet iemand waar hij ergens anders tekoop is, liefst binnen Europa? Als dit niet het geval is heb ik pech en haal ik het uit Amerika, maar heb liever toch nog eerst even of er mensen zijn die hem uit Europa hebben gehaald.

Zag hem ook op verschillende Nederlandse modelbouwwinkels al niet staan, Pkracing, Toemen en Quartel, waar ze vaak wel wat hebben.

Ik hoor graag van jullie!

Rutger

Ook al ben je jong google geeft toch echt de hit van the Border aan zoals hier boven.
Beetje zoek werk kan geen kwaad.

Haha dankJewel, maar ik had al wel gezocht, ben hem dUs of niet tegengekomen of heb hem overgeslagen.. En blijkbaar is ie Nederlands, is wel fijn :) Want als ik in Amerika bestel is hij 30-, euro goedkoper, maar dan krijg ik denk ik nog BTW, duoanekosten(?) en meer? Want kom dan waarschijnlijk nog veel duurder uit, en heb geen zin in de douane..

Bedankt!
Rutger

IK zie niet precies wat je ervoor nog nodig hebt, als ik deze neem wordt dit mijn eerste kit, en mijn neefje wil er een voor zijn verjaardag, zn moeder vroeg of ik er 1 kon regelen, en voor hem dus ook zijn eerste kit:

Wat heb je precies nog nodig? Gewoon alles van normaal, dus;
banden en velgen
body (?)
motor en regelaar
zender + ontvanger
accu en lader

Is dit alles of wat nogmeer?

Ik weet niet hoor, maar ik ben bang dat de gervraagde informatie niet tot een passend antwoord zal leiden. :? Er volgen nogal wat tegenvragen:
- Waar ga je rijden
- Op welke ondergrond
- Hoe snel wil je gaan rijden
- Hoe lang moet het heel blijven als je 100km/u wilt gaan rijden
- Welk budget is er beschikbaar
- Hoe snel wil je over nieuwe onderdelen beschikken
- Ben jij of je neefje in staat om alles zelf te repareren
- Ben jij of je neefje in staat om alles zelf af te stellen

Kortom, wat je nu vraagt is net zoiets als naar de dokter gaan en niet veel meer zeggen dan dat je pijn hebt. Daar kan de dokter ook niet veel mee. :nooo: ;)

Alu spurgear holder,19 tands poelies voor de spurgear holder,-1 springplatforms ivm het gebruiken van meerdere type veren,achterdraagarmen van de sakura XI ivm een smallere spoorbreedte,verschillende spurs en pinions,veren,extra set front upper bulkheads,TRF416X achterdemperbrug.
Is zo je lijsje een beetje genoeg?;)

mvg Roy

@Sleurhuis.......De winkel die dit verkoopt is reeds gepost:cool::rolleyes::D;)

mvg Roy

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Sleurhutje bedankt voor het lijstje ;) Heb het even overgenomen:

- Waar ga je rijden
Bij AMCA en misschien af en toe bij PKracing als ik daar in de buurt ben.

- Op welke ondergrond
Asfalt en tapijt.

- Hoe snel wil je gaan rijden
Moet ik nog kijken, of de stock klasse of de modified klasse bij AMCA. Dat is 13.5T of 10.5T in stock klasse en 6.5T in modified klasse.

- Hoe lang moet het heel blijven als je 100km/u wilt gaan rijden

Haal je die snelheden op een circuit?

- Welk budget is er beschikbaar
Ik betaal hem zelf, dus na de kit nog ongeveer 200euro en anders nog even doorwerken 2maanden ofzo.

- Hoe snel wil je over nieuwe onderdelen beschikken
Binnen 1week is altijd wel fijn.

- Ben jij of je neefje in staat om alles zelf te repareren
Ik wel, hij ook wel, lees hieronder |
V
- Ben jij of je neefje in staat om alles zelf af te stellen
Ik wel, mn neefje denk ik ook wel, en anders is zijn vader handig is in dit soort dingen, heeft vroeger ook 3jaar geraced.

Haha heb inderdaad zelf ook lang beetje dom gedaan.. Mn vader vond het vet als ik een helicopter zou kopen en zou daaraan een groot deel meebetalen, en dat leek me lang erg leuk na veel simmen etc. Maar heb toen alles nog voor de laatste x nagekeken en vond het toch wat teduur, ookal betaalde hij de crashes, en omdat ik veel minder van een heli wist wilde ik niet meteen beginnen met een grote 3D heli..

Blijf nu gewoon leuk bij auto's, ken genoeg volk in mijn omgeving met een off-road auto en ze rijden regelmatig bij ons bij Kwintelooien (motorcrosscircuit met grote schansen).
Bedankt voor de info iedereen, snap het nu tenminste ;)

Back