- Met het C-getal kun je uitrekenen wat de maximale stroom is die het pakket kan leveren, belangrijk voor de acceleratie en topsnelheid, je heli zal bijv. sneller stijgen.
Ik denk niet dat je dat laatste zo kunt stellen, want dat is afhankelijk van je set-up.
in een (dom voorbeeld) King V-3 kun je een 65 C accu hangen, en hij zal er echt niet harder van gaan. Hooguit merk je het verschil tussen volle en bijna lege accu veel minder, maar dat is ook afhankelijk van je instellingen.
Als je set-up niet de beperkende factor is, (ofwel krachtige motor en goede regelaar) dan zal het wel aardig kloppen.
Ik doe deze toevoeging, omdat ik de indruk heb dat de hen3 niet met een "top of the bill" heli vliegt (gezien de vraag of dit ook voor 3.7V geldt), en hij anders mogelijk verkeerde verwachtingen heeft.
Groet, Bert
PS: da's nou precies de reden waarom ik altijd zo lang van stof ben: in samenvattingen gaan per definitie details verloren, en het is afhankelijk van wie of wat de lezer is, of die details belangrijk zijn of niet, de schrijver kan dat onmogelijk bepalen....
Laatst bewerkt: