4-channel met seriele kabel

• Topicstarter Topicstarter basslagter
  • Startdatum Startdatum
B

basslagter

Guest
Beste mensen,

Ben vandaag enkele uren aan het stoeien geweest met het aan de praat krijgen van mijn transmitter (4-channel) via een seriele kabel (via trainer plug achterop de transmitter naar de com1 van de computer).

Helaas krijg ik dit niet voor elkaar. Heb al heel wat forums afgelezen en aangeklooit maar niks nada noppes. Ik heb ook al een andere pc geprobeerd maar ook dat maakt geen verschil. PPJoy geeft het volgende scherm en veel verder dan dat kom ik niet.

Linkje naar ppjoy screen:
http://www.basslagter.com/ppjoy.jpg

Graag enige hulp!

Ik heb overigens een E-sky Honeybee...

Laatst bewerkt door een moderator:
Laat maar...heb het opgelost door de kabel om te bouwen naar een microfoon aansluiting en SmartPropoPlus te gebruiken. Vervolgens werkt het prima in FMS.

Beste mensen,

Ben vandaag enkele uren aan het stoeien geweest met het aan de praat krijgen van mijn transmitter (4-channel) via een seriele kabel (via trainer plug achterop de transmitter naar de com1 van de computer).

Helaas krijg ik dit niet voor elkaar. Heb al heel wat forums afgelezen en aangeklooit maar niks nada noppes. Ik heb ook al een andere pc geprobeerd maar ook dat maakt geen verschil. PPJoy geeft het volgende scherm en veel verder dan dat kom ik niet.

Linkje naar ppjoy screen:
http://www.basslagter.com/ppjoy.jpg

Graag enige hulp!

Ik heb overigens een E-sky Honeybee...

Toch nog een reactie hierop. Dit systeem werkt goed als je het aansluit op de LPT (printer) poort en niet op een com poort:nooo:

Toch nog een reactie hierop. Dit systeem werkt goed als je het aansluit op de LPT (printer) poort en niet op een com poort:nooo:

Okee! Ik gebruik hem nu via de microfoon aansluiting maar het lijkt wel alsof daarbij niet alle 4 de kanelen doorkomen. Ik kan alleen de link stick gebruiken en van de rechter stick alleen de link en rechts gaande beweging. Verder weet ik eigenlijk niet wat de goede instelling voor mijn Honeybee zijn in FMS.

Back