4 Juni Jet-meeting/rookie 5 juni internationale vliegshow

Hallo allemaal,
De kogel is door de kerk ook dit jaar wordt er weer een jet-meeting/rookie georganiseerd in het Limburgse.

Op zaterdag 4 juni 2005 organiseert de LVC Limbricht Sittard weer een Jet-meeting/rookie. Dit evenement wordt samen met Digitech-turbines en A&F-models georganiseerd zodat geïnteresseerden, tegen een kleine vergoeding, ook met een turbine vliegtuig kunnen vliegen. Hiervoor moet men zich natuurlijk wel vooraf inschrijven. Morgens en avonds zullen de Rookie activiteiten plaats vinden en in de middag zal de nadruk op de Jet-meeting liggen.

Op zondag 5 juni organiseert de LVC een internationale vliegshow. Vliegers die willen blijven kamperen moeten dit tijdig aangeven omdat er maar een beperkt aantal kampeer plaatsen zijn.

Voor alle informatie:
Frank Cox
Tel.: (0031) (0)46-4330088
Email: F.cox@srl.nl

Is het ook mogelijk om alleen te komen ´kijken´ :?:
Het lijkt me geweldig om 'ns te horen hoe zo'n modelturbine klinkt,
En om [op afstand] mee te kijken hoe ze vliegen :D

Groetjes Geoffrey

Tuurlijk mag je komen kijken, maar je kan dan net zo goed eens echt proeven aan het Jet vliegen.

wat zijn de vereisten om eens te mogen proeven? ik heb geen brevet (wildvlieger tot ik m'n rijbewijs heb; goede voornemens :D ) kan ik dan ook vliegen?

groeten Halmar

waarschijnlijk wel, het vliegen gebeurd toch aan de kabel. Maar Frank Cox en Sandor kunnen je daar wel perfect het juiste antwoord op geven.

Als het mag, kom ik graag! 8)

Maar waarschijnlijk zal ik het zelf niet [mogen] proberen, want ik kan alleen een beetje micro-heli vliegen, en heb nog nooit met iets anders gevlogen,
alleen op de sim. Dus ik heb ook geen enkel brevet. :(
En... zitten er hoge kosten aan vast, het eventuele 'proberen' of alleen komen kijken?

Groetjes & nog de beste wensen, Geoffrey

Wie mag er vliegen?

In principe mag natuurlijk iedereen die een modelvliegtuig met rolroeren kan besturen met een van onze jets vliegen maar het gaat toch vooral om die mensen die echt geïnteresseerd zijn in de Jet-Turbine tak. Mensen die overwegen om een jet aan te schaffen maar nog om de een of andere rede twijfelen komen natuurlijk op de eerste plaats. Als er dan nog tijd over is dan mag iedereen die eens met een jet wil vliegen met een van onze kisten vliegen.

Natuurlijk mogen er ook mensen alleen komen kijken graag zelfs en liefst zo veel mogelijk.

Als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel

Grtjs
Frank

kijk ik wil heel graag een turbinevliegtuig hebben, ik hou van alles wat groot is dus en vind turbines fantastisch, alleen ben ik als arme student al lang blij dat ik en heli en een grotere zwever kan finacieren. over een jaartje of veel, ja dan wil ik wel aan de turbine :D

dat betekend dus dat ik nog alletijd heb om eens te vliegen met een turbinekist. :)

groeten Halmar

M'n 1e micro-heli gecrasht Reserve onderdelen onderweg

Ja met zo'n onderschrift laten ze je natturlijk nooit vliegen :P

Overigens hoop ik met name wat op te steken over de 'ground handling' van turbines.

Nou muxje, je word bedankt :mad:

Ik ben ook maar een arm jochie van 15 jaar die nog op school in de 3e zit en alleen een goedkope microheli kon kopen,
waar ik hard voor gewerkt heb[krantewijk] die amper wil vliegen omdat de rotorbladen niet vast blijven zitten
en omdat ik het besturen nog niet helemaal onder de knie krijg :( .

Verder vindt ik de turbine-tak net als de heli-tak(groter dan die micro's) ook zeer interresant,
als ik geld had, had ik een impeller-trainer gekocht om later als ik groot ben, een echte turbine-jet te kopen.

Daarom wil ik graag komen kijken, ook omdat ik nog twijvel tussen de heli-tak en de turbine-tak. Als niemand daar iets op tegen heeft!

Groetjes Geoffrey

G zei:
Nou muxje, je word bedankt :mad:

Ik ben ook maar een arm jochie van 15 jaar die nog op school in de 3e zit en alleen een goedkope microheli kon kopen,
waar ik hard voor gewerkt heb[krantewijk] die amper wil vliegen omdat de rotorbladen niet vast blijven zitten
en omdat ik het besturen nog niet helemaal onder de knie krijg :( .

Verder vindt ik de turbine-tak net als de heli-tak(groter dan die micro's) ook zeer interresant,
als ik geld had, had ik een impeller-trainer gekocht om later als ik groot ben, een echte turbine-jet te kopen.

Daarom wil ik graag komen kijken, ook omdat ik nog twijvel tussen de heli-tak en de turbine-tak. Als niemand daar iets op tegen heeft!

Groetjes Geoffrey

Chillout dude, volgens mij maakte hij maar een geintje hoor :? :D

Dat begreep ik wel, dat het een grapje was, maar ik moestr er toch ff een reactie op geven :roll:

Back