jetpropdlx 6 mei 2010 #1 40% beaver op drijvers (met een 400cc moki stermotor) MHM Scale Aircraft Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Gagarin737 7 mei 2010 #3 MHM Scale Aircraft De site van de bouwers -> MHM Scale Aircraft Foto's van de bouw staan onder "Media/Photos/Construction" -------------------- Ben ik een uur op zoek naar de webpagina van de bouwers staat die al vermeld in de eerste post..... Laatst bewerkt: 7 mei 2010
MHM Scale Aircraft De site van de bouwers -> MHM Scale Aircraft Foto's van de bouw staan onder "Media/Photos/Construction" -------------------- Ben ik een uur op zoek naar de webpagina van de bouwers staat die al vermeld in de eerste post.....
J jansjor2 11 aug 2010 #4 die lijmklemmen worden ineens wel heel klein Gagarin737 zei: De site van de bouwers -> MHM Scale Aircraft Foto's van de bouw staan onder "Media/Photos/Construction" -------------------- Ben ik een uur op zoek naar de webpagina van de bouwers staat die al vermeld in de eerste post..... Klik om te vergroten...
die lijmklemmen worden ineens wel heel klein Gagarin737 zei: De site van de bouwers -> MHM Scale Aircraft Foto's van de bouw staan onder "Media/Photos/Construction" -------------------- Ben ik een uur op zoek naar de webpagina van de bouwers staat die al vermeld in de eerste post..... Klik om te vergroten...
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 12 aug 2010 #5 Ik zie je er de 25ste september er wel mee verschijnen toch? ;-)