ron van sommeren
Forum veteraan
Leuke motorisering en regelaar verderop in de discussie 
Svenskt Modellflyg
Made in China (het toestel)

Svenskt Modellflyg
Made in China (het toestel)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi motortje, maar ik hou het voorlopig toch maar op de 150cc boxers![]()
Der große Bruder des Predator 30/8 besticht durch seine unglaubliche Power. Es ist der erste und derzeit einzige Motor auf dem Markt, der mit nur 1900g (incl. Luftschraubenkupplung für Dreiblattpropeller) eine Leistung von 15 KW bringt – absolut konkurrenzlos. Mit dem Predator 37/6 in seiner Raven von Delro hat Bernd Beschorner das German Acromasters 2006 gewonnen und die Fachwelt in Staunen versetzt.
Der Motor ist wie alle unsere Außenläufer dreifach kugelgelagert, hat 20 Pole und bringt deutlich mehr Leistung als ein Verbrenner mit 150 ccm.
Hij heeft meer power als jou 150er .![]()
Dat hangt er vanaf, doet ie een 32*12 met meer dan 6000 rpm dan?
Wel een mooie bevestiging van de prop, dat zie je ook niet altijd bij electromotoren....
Grt.
Hee, don't push it, ik zie er toch een stuk beter uit dan Joacim op die eerste fotoDie motor... Is die van u??(@ Ron)
Gezien het koppel dat zo'n beest produceert, zal een enkele centrale bevestiging niet meer voldoende zijn, de prop gaan slippen vermoed ik.... Wel een mooie bevestiging van de prop, dat zie je ook niet altijd bij electromotoren....Grt.
Dat hangt er vanaf, doet ie een 32*12 met meer dan 6000 rpm dan?
Grt.
RPM with 28,5x13" (3-blade) is on the Ground 6300 rpm, in the air up to 7000 met 14s2p Kokam10000 :shock::shock::shock:
Dan gaat ie het niet redden om een goede 3W150 te verslaan....(met krumscheid dempers)
Grt.
Het gaat wel om een 3 balds prop he!
Ik denk toch niet dat je echt lekker zit met een 150 cc op zo'n gigantische bak! 8O
Klopt, grof genomen (hangt ook van het merk prop af enzo) moet je een inch kleiner nemen en de spoed met 1 verhogen om op hetzelfde toerental te komen (van 2 naar 3-blads)
En waarom zou op die kist geen 150cc passen, hij is 3.1meter?
Grt.
Da's waar!
En sorry dacht dat die kist groter was!![]()