Hoi iedereen,
ik ben op zoek naar een serieus CP model die me qua stabiliteit en kwaliteit veel plezier kan geven.
Eric (moderator) bracht me al goede raad bij om voor een mini Titan te gaan.
Na erover nagedacht te hebben en veel erover gelezen te hebben, twijfel ik zeker niet over de eigenschappen maar eerder over de "kleine" grootte"
ik wil hier echter nog wat puntjes toelichten.
ik wil deze heli gebruiken om lucht fotografie mee te kunnen volmaken.
Onder het motto groter is beter zichtbaarder in de lucht, had ik graag geweten wat jullie bevindingen, prijsklasses zijn en algemene ervaringen die me op goede weg kunnen zetten.
ik weet door voor "iets" groter te gaan ook de prijs omhoog zal gaan.
Hierbij denk ik voornamelijk over bv, lipopacks, hoeveel mah, heoveel cellen en hoelang is de vluchttijd...
Graag zie ik mijn ideale heli met & batterij 10 tot 20 min vliegen.
Wat ik wel even wil meegeven is dat ik absoluut niet van plan ben om aan 3d vliegen te gaan doen met deze heli.
ik wil rustig kunnen rondtuffen, full control hebben en een reactiesnelheid hebben vergelijkbaar met een Raptor.
ik ben echt verdwaald door het overaanbod van de nu momenteel te verkrijgen heli's.
Zelf ben ik geen beginner maar ook geen expert.
een technisch wonder ben ik evenmin.
met andere woorden, ik zie het bos niet meer door de bomen.
ik ben op zoek naar een serieus CP model die me qua stabiliteit en kwaliteit veel plezier kan geven.
Eric (moderator) bracht me al goede raad bij om voor een mini Titan te gaan.
Na erover nagedacht te hebben en veel erover gelezen te hebben, twijfel ik zeker niet over de eigenschappen maar eerder over de "kleine" grootte"
ik wil hier echter nog wat puntjes toelichten.
ik wil deze heli gebruiken om lucht fotografie mee te kunnen volmaken.
Onder het motto groter is beter zichtbaarder in de lucht, had ik graag geweten wat jullie bevindingen, prijsklasses zijn en algemene ervaringen die me op goede weg kunnen zetten.
ik weet door voor "iets" groter te gaan ook de prijs omhoog zal gaan.
Hierbij denk ik voornamelijk over bv, lipopacks, hoeveel mah, heoveel cellen en hoelang is de vluchttijd...
Graag zie ik mijn ideale heli met & batterij 10 tot 20 min vliegen.
Wat ik wel even wil meegeven is dat ik absoluut niet van plan ben om aan 3d vliegen te gaan doen met deze heli.
ik wil rustig kunnen rondtuffen, full control hebben en een reactiesnelheid hebben vergelijkbaar met een Raptor.
ik ben echt verdwaald door het overaanbod van de nu momenteel te verkrijgen heli's.
Zelf ben ik geen beginner maar ook geen expert.
een technisch wonder ben ik evenmin.
met andere woorden, ik zie het bos niet meer door de bomen.
Laatst bewerkt: