450 vs 500 vs 600

Had al even gezocht op het forum, maar kon er zo 1, 2, 3 niets over vinden...(of ik ben gewoon te lui om goed te zoeken;)).

Mijn vraag is eigenlijk wat de voor- en nadelen zijn van de verschillende sizes elektroheli's.
Kan me zo voorstellen dat onderdelen steeds duurder worden, naarmate de heli groter wordt.
Momenteel vlieg ik met een 450size en wil in de toekomst een grotere, maar wat is een logische stap? Een goede zender heb ik inmiddels, die heb ik vandaag binnengekregen.
En 3D vliegen zit er voorlopig(of helemaal) niet in. Weet niet of dat mijn ding gaat worden, dus het hoeft geen specifieke 3d-heli te worden.
En welke heli's kunnen jullie aanbevelen, Protos, TRex, KDS500, etc....

Graag jullie mening...

Had al even gezocht op het forum, maar kon er zo 1, 2, 3 niets over vinden...(of ik ben gewoon te lui om goed te zoeken;)).

Hoi Snipes,

We zijn twee dagen verder. Kennelijk is iedereen te lui is om je te beantwoorden ;-). Een heel klein beetje gelijk hebben ze misschien ook wel.

Ik denk dat als je de Searchmachine zoekt je voldoende kunt vinden over de door jouw genoemde types. Je zult zelf een keuze moeten maken, anders speelt je luiheid je misschien wel wat tegen... hihi

Grt,
FF

Pak eerst een 500 size als je bij electro wilt blijven T-REX500 en Protos zijn beide goed, ik heb zelf een T-REX500 maar als ik nu een 500 size kocht werd het een Protos.

Wil je naar nitro neem dan een T-REX600 of Vibe50 dit zijn wel de betere en nog betaalbare machines

Hoi Snipes,

We zijn twee dagen verder. Kennelijk is iedereen te lui is om je te beantwoorden ;-). Een heel klein beetje gelijk hebben ze misschien ook wel.
Haha je hebt gelijk! Had stiekem wel zo'n vermoeden. Zal toch eens gaan spitten op het forum.
@nwolsink: Denk idd dat het toch een 500 gaat worden. Vind de Protos wel een hele mooie heli om te zien, ach we zien wel...eerst maar wat topics opzoeken;)

He snipes, volgende keer komen kijken als er een "meeting" is van rchellevoet dan zie je ze allemaal vliegen :rolleyes:

gr Joram

Hoi Snipes,

Geweldig om te zien dat m'n subtiele reactie uitnodigd te reageren... ;-) Ik zie nu pas dat je ook n 4#3B hebt, leuk hé!?

Succes met orienteren en grtjs,

FF

Hoi Snipes,

Geweldig om te zien dat m'n subtiele reactie uitnodigd te reageren... ;-) Ik zie nu pas dat je ook n 4#3B hebt, leuk hé!?

Succes met orienteren en grtjs,

FF
Idd ja:D

En die 4#3B is idd erg leuk, vlieg er bijna elke dag wel mee door de woonkamer. Het werkt op de een of andere manier toch als een soort flight-sim. Het gevoel met vliegen met de kds is namelijk ook veel beter geworden...

Maar om toch weer even on-topic te gaan:

Waarom een Trex500 of een Protos???
De Protos lijkt me in eerste instantie een echte 3D kist, schijnt heel "licht" te vliegen.

Tja lastig, waarom koopt de ene een Opel de andere een Volkswagen :).

Mischien kun je hier nog wat inspiratie uit halen :

bouw-protos-500-a

De protos vliegt inderdaad lichter dan de trex 500, maar met een wat lagere headspeed liggen ze heel dicht bijelkaar. Ik vind ze beide even leuk het is net waar jezelf het betere gevoel bij hebt. Het zijn alle twee top heli's.

Bert

Laatst bewerkt door een moderator:
Back