450L + GPRO staart afstellen

Graag wil ik zelf dingen uitzoeken en oplossen maar na veel lezen, zoeken en prutsen ga ik toch wat hulp nodig hebben omdat ik er gewoon niet uit kom.

Ik heb align 450L Dominator, volledig stock setup van de super combo, maar krijg de staart niet afgesteld hoe het zou moeten, na inmiddels 30 accu's :confused:
Er staan zat filmpjes op het inet met dezelfde setup zoals de mijne en daar is de staart rock solid.

Zal proberen om mijn probleem zo duidelijk mogelijk uit te leggen en wat ik zelf gedaan heb aan de setup om het op te lossen, wat dus duidelijk nog niet gelukt is :D

Heb de staart inmiddels redelijk onder controle gekregen maar de de laatste loodjes blijken het zwaarst, zoals altijd :). Onderstaand is allemaal in idle2 zonder govener, 95-90-85-90-95
Als ik een funnel achteruit doe, dan is de staart heel erg aan het werken of oscileren word het volgens mij ook wel genoemd. Zou er op duiden dat de gyro gain iets te hoog staat volgens mij. Als ik de gyro verhoog word het alleen maar erger. Dit doet ie ook in snelle bochten met de staart iets wat omhoog.
Nu zou ik de gyro wel kunnen verlagen, maar hij drift al een klein beetje in gewoon hoover, verlagen van de gyro gain zou het driften alleen maar erger maken.

Bij tic tocs houd ie de staart niet recht, op het moment dat ik hem achterover gooi gaat het goed, zodra ik de tic toc start daarna gaat de staart wat naar rechts, is nog wel te corrigeren maar zou niet moeten. Hier oscileert de staart ook een beetje. Om over zijwaartse tic tocs nog niet te spreken, dan is het vele malen erger, staart zakt verschikkelijk naar beneden. Dit is met de neus naar rechts gewezen, links lukt me nog helemaal niet :D

Ik heb mechanish de staart volledig nagekeken, is helemaal in orde, loopt super soepel zonder speling. Ook drift die niet in rate mode, waarde van de gyro zet ik hetzelde als in hh mode? Weet niet of dat ok is btw (Spektrum DX9)

Nu in de gpro heb je zat om in te stellen voor de staart, misschien wel te veel....Heb daar bijna alles op default staan, hoop met de diverse sliders gespeeld maar tot nu toe zonder al te veel resultaat.
Hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee en dat mijn verhaal een beetje duidelijk is na deze lap tekst :D

Niet te geloven, opgelost :D

Na weer een tijd te zitten brainstormen wat in hemelsnaam het probleem is, ben ik er eindelijk uit na een paar weken...

Nooit bij me opgekomen om de gyro in de gpro lager te zetten, wel hoger maar dat werkte niet...dduhh
Van 80 naar 70 gezet, in mijn zender de gyro wat opgeschroefd, beetje finetunen en klaar o_O

Soms kan het allemaal zo simpel zijn, je zoekt het alleen veel te moeilijk :D

Back