47G en Cockpit SX

Ik heb serieuze intresse gekregen in het helivliegen en heb mezelf, om eens te proeven een coax heli cadeau gedaan: de Graupner 47G. Deze wordt geleverd (volgende week hoop ik ;)) inclusief een zender maar ik hoopte ook m'n MPX Cockpit SX te kunnen gebruiken, moet mogelijk zijn dacht ik daar de 4-in-1 controller van de heli ook op 35MHZ zit en de kristallen verwisselbaar zijn.
Nu wilde ik, in afwachting van de levering, alvast wat oefenen in Aero Pro Deluxe maar welke instellingen gebruik ik in de zender? Ik dacht, omdat het mixen gebeurt door de controller vd heli zelf, gewoon te kunnen vliegen in mode 2 zoals een gewone kist met rolroeren maar dat lukt me niet goed. Of zit het probleem misschien in de instellingen van Aerofly?
Ik blijf problemen hebben met het rudder (om pirouettes te maken, niet?) dat ik niet terugvind.

Moet ik een of andere heli functie kiezen in de zender? Ik vind het type swashplate wel niet direct terug in de heli-hoofdstuk vd handleiding vd Cockpit SX.
Iemand anders nog ervaring met een coaxheli en de Cockpit SX? De MX-12 zie ik hier wel eens regelmatig opduiken maar daar heb ik niet veel aan...

de zender moet je zonder mixers of wat dus ook hebben een dus standaard vliegtuig instelling
in het programma stel je alles in wat nodig is

Back