Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Trainen?? Heb ik nog nooit voor een wedstrijd gedaanheb wel 3accu's vol, ff kijken of ik in de pauze kan vliegen
![]()
Toch is er volgens mij bijna een 1:1 relatie tussen cumulatief besteedde trainingsuren, en het behaalde resultaat. Wil je doorgroeien en verbetering zien, is veel trainen echt de enige methode. En als het kan, in de baarmoeder al beginnen
Talent en aanleg zijn natuurlijk ook van belang, maar veel minder dan mensen denken. Dit is een bekend iets bij topsporters, zodra je op een behoorlijk niveau iets wilt gaan doen, wordt talent/aanleg minder belangrijk en inzet/training meer belangrijk.
(voordat dit verkeerd gelezen wordt, ik beschouw mijzelf niet als topsporter, ik haal die term er als voorbeeld bij omdat het daarvan bekend is)
Je aanleg gaat ervoor zorgen dat je zonder training makkelijk van C tot A gaat zonder te trainen. Maar als je dan in A wil winnen zal je toch moeten trainen...
Gefeliciteerd allemaal! Hopelijk kan ik volgend seizoen wel weer gewoon meedoen...
Nu gaan we de pijlen weer richten op het indoor seizoen.. Eerste wedstrijd is al in November.
Uitslagen zijn te zien op de site
een ieder die aan deze dag meegewerkt hebben, vliegers en juryleden en alle schrijvers alsmede clubleden Emmeloord van harte bedankt namens de SC voor deze geslaagde dag.
mvg, Richard