4e Stampe en Oldtimer Flyin.

Pech.

Ja, dat is wel pech hebben.
We hebben een prachtig voorjaar gehad en aansluitend de mooie zomer en dan twee zaterdagen pokke weer.
Volgend jaar beter.

Gr. Arnold

Ik weet niet hoe het in NL geweest is, maar op de originele datum (23-8) was het in tegenstrijd met de voorspellingen best vliegbaar in BE. Op 30-8 hebben we onder de mayonaise grens wel zeer hevige buien moeten slikken, kortom, een zomer om te vergeten. Succes voor 2015, Laurence
ps: gelukkig genoeg dit jaar tussen de echte SV's kunnen gaan vliegen op Goetsenhoven, de heimat van de SV4bis, maar ik krijg de fotos hiervan niet op dit forum geplakt.

Tja, verwachtingen blijven verwachtingen, ook hier was het op een buitje na goed vliegbaar geweest.
Wel een tip voor de organisatie:
De eerste zaterdag hebben jullie al woensdagmiddag gecancelled. In ons klimaat en helemaal met dit weertype is enkele dagen vooruit kijken erg moeilijk. Zelfs in de ochtend kun je er naast zitten wat de condities in de middag lokaal worden.
Niettemin, de volgende keer vrijdagavond de knoop doorhakken lijkt me beter aan te raden. Of er moet al een reus van een depressie in aantocht zijn met windkracht 10, dat weet je wel eerder.

Bouwdoos Stampe SV4 1:4

Weet iemand een liefhebber, die een nog in orginele staat verkerende
bouwdoos van een Svenson Stampe SV4 wil overnemen.
Na 30 jaar stof verzamelen lijkt me nu het moment er afstand van te doen.

Cees

Back