5.8g 200mw FPV Wireless AV Tx & Rx Set

Hallo

Heeft iemand ervaring met de 5.8g 200mw fpv wireless av tx en rx set van hobbyking.

Kan ik deze FPV set gebruiken voor mijn gopro hero 2, en hoe voorzie ik de zender van stroom, kan dat gewoon door de 11.1 volt accu van de quadcopter.

Als beide vragen met ja beantwoord worden, is deze set ook ergens in nederland te koop. want ik heb verder geen paypal account

ik heb hier nog een 5.8ghz 200mw fpv setje liggen 1 keer voor een test gebruikt. het is een soortgelijk setje, zender is bijna dezelfde maar de ontvanger is een beter type. deze kan je gewoon op 3s lipo aansluiten, en kan je ook gewoon op de gopro aansluiten.

pb me maar bij intresse!

ik heb hier nog een 5.8ghz 200mw fpv setje liggen 1 keer voor een test gebruikt. het is een soortgelijk setje, zender is bijna dezelfde maar de ontvanger is een beter type. deze kan je gewoon op 3s lipo aansluiten, en kan je ook gewoon op de gopro aansluiten.

pb me maar bij intresse!

Wat wil je er voor hebben?

groet raymond

hee ray,

setje is helaas al verkocht.

bereik met 200 mw is echt prima, zeker voor beginner en met goede antennes!

bereik zit hem in de antennes niet in het vermogen.

Voor de zoveelste keer:rolleyes:

ik heb deze besteld:
27750(1).jpg

heb ze nog niet binnen maar verwacht dat het een hele berg scheeld, en steviger dan een zelfbouw cloverleaf hoop ik..;)

hier heb ik een filmpje staan dat is genomen met het 5.8 200mw setje van hobbyking
en meteen het verschil voor je tussen stock antennes en de cloverleafs

judge yourself
[URL="
Ultimate Cloverleaf vs stock test 5.8ghz 200mw FPV on cloudsfly - YouTube[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back