S
Sceptic
Guest
Ja na een tweedehands een Kyosho speed vee 800 gekocht te hebben wilde ik wel eens weten hoe dat vaarde. Vlug een berichtje op dit forum gezet voor een leuke setup. Zit nu een Peak performance Thunderbolt in met waterkoeling die draait op 7 cellen, een aan/uit schakelaar omdat de regelaar nog besteld moest worden, ja je weet het moet wel meteen doen. Hup op het water ermee, niet even wat dingen afplakken en water dicht maken, nee dat kan je er niet zo makkelijk bij als er iets verschoven moest worden. Maar dat met een aan/uit schakelaar is niet zo slim, want meteen vol vermogen op het rechte stuk was niet zo erg maar dat vol vermogen als de motor gedraaid staat is een probleempje. Ik zag hem ineens op de kop liggen, en ja hij was niet af geplakt (want das was makkelijker) zodat ie langzaam recht op ging staan met de punt omhoog (achteraf wel een mooi gezicht). Gelukkig woon ik aan die vijver en hebben de kids een polyester roeibootje die ik meteen kon pakken. Nog net op tijd want de laatste 5 cm waren nog boven. Vlug de stroom eraf gegooid en alles uitgebouwt haardroger er op en flink duimen. s'Avonds alles geprobeerd en wonder boven wonder alles deed het weer. En we hebben weer veel geleerd want geduld is een schone zaak. Ik moet zeggen de snelheid was meer dan ik verwacht had.