5e FPV Meeting topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar even een nieuw draadje gemaakt om Sven niet te veel te vervuilen.

Datum's eind 27 Februari of 20/27 Maart

Plaats nog in discussie

Deelnemers hier aanmelden.

Als plaats was vorige keer de Camping in het midden van het land een optie.

DATUM en LOCATIE NOG IN DISCUSSIE !!

2hnygle.jpg

die poster... super gewoon :P

ik wil er wel bij zijn iig, mits de locatie een beetje aan te rijden is :)

Was al blij toen er geroepen werd dat Roosendaal de neerstrijk zou worden, maar helaas. :p Die camping is meer dan 100km rijden voor Pieter en ik. ;) Leuk voor een fiat panda, maar we hebben allebij zuipwagens. :lol:

Laatst bewerkt:
Sven, aangezien jij de MASTER pilot gaat worden de volgende meeting (op voorstel van Robert) ZUL jij aanwezig MOETEN zijn :-)

Vind een geschikte locatie, draag het hier aan en kijken wie er komen.
Denk dat je rekening moet houden met een 5 tal auto's ?

schrobbeler.jpg

Laatst bewerkt:
Het enige wat ik me kan bedenken is een trainings veld van RBC, maar daar mogen/kunnen we denk ik niet zomaar een FPV feestje bouwen. :p We moeten hier ook een beetje uitkijken voor Vliegveld seppe en wat modelbouw clubs.

Ik wil best een eindje rijden, maar 75 euro benzine verrijden (Ja, asobak 1:6, ik weet et. :lol:) vind ik eigenlijk wat veel. ;) Maar ik wil ook weer niet Roel en Robert buiten de boot zetten, dus het is een beetje moeilijk. Met de trein die richting op met mijn hele hebben en houden is waarschijnlijk ook moeilijk.

Laatst bewerkt:
Trein station stopt midden in maarn nog geen 500meter lopen van mijn huis. Dus voor de mensen die niet van die overbodige mega trackers hebben :p is dat zeker goed te doen. En met de nieuwe ov chip kaart nog eens gratis ook :p

Het enige wat ik me kan bedenken is een trainings veld van RBC, maar daar mogen/kunnen we denk ik niet zomaar een FPV feestje bouwen. :p We moeten hier ook een beetje uitkijken voor Vliegveld seppe en wat modelbouw clubs.

Volgens mij wilde Robert JOU laten vliegen.

Stel voor : max 200 meter hoog en 800 meter weg..

Zitten we dan nog inde buurt van clubs en vliegvelden ?

Trein station stopt midden in maarn nog geen 500meter lopen van mijn huis. Dus voor de mensen die niet van die overbodige mega trackers hebben :p is dat zeker goed te doen. En met de nieuwe ov chip kaart nog eens gratis ook :p

Ik kan mijn chip lezer/schrijver meenemen... kun je gratis weer naar huis :-)

ik heb neit eens zo'n stomme kaart, en die moet je geloof ik wel hebben tegenwoordig?

en in de trein met mijn spul ga ik niet doen hoor :P

Als er ergens een kudde volk de trein in stouwt sta je mooi met je schuimpje en je dure apparatuur. :') Ik denk ook niet dat de trein gaat lukken. En hoezo kaart? Kun je tegenwoordig niet eens meer gewoon een kaartje kopen dan? Vond die kaartenmachine al zon traag onding. :mad:

En idd schobbeler. :p Smaakt naar pepernoten. Lekkere warme snip tijdens et vliegen lusten jullie vast wel.
Is met 29% wel een schop onder je kont, dus rustig aan. :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Goed te doen vanuit Assen! Toch eens weer in de agenda zetten en proberen "vrij" te houden die dagen.

als je wat te showen hebt moet je met je zuipbak komen of anders met de trein en met mijn of robert zijn gear vliegen
Welke mode vlieg je trouwens?
Ik mode 2
Robert mode ala Robert

Moet altijd wel lachen dat hij 2 bevroren duimen heeft en ik maar 1 Whaahahahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back