Chow
Forum veteraan
@Student Het is niet magisch. HH is er duidelijk over. Groter dan een 450 moet er een sat bij. Daar zijn richtlijnen voor. We maken het zelf magisch door een 500 zonder sat te vliegen omdat het blijkbaar best kan mits je 2 antennes goed buiten je carbonfiber frame kunt monteren. Maar officieel zijn er eenduidige richtlijnen voor die je kunt vinden op de website van HH.
Overigens heeft Futaba ook regels hoe je verder je antennes het beste kunt plaatsen.
@Uwe
De Blade 500X is geen crap. Ik lees op helifreak prima berichten. Enige wat je blijkbaar wel kunt doen voor de zekerheid is de plastic tailcase vervangen voor een metalen tailcase. Dat kom je als advies tegen. Maar zo heeft elke helicopter wel een dingetje. Het komt soms blijkbaar voor dat als de tailblades slecht gebalanceerd zijn dat die tailcase eraan gaat in de vlucht. Da's niet best natuurlijk.
Overigens heeft Futaba ook regels hoe je verder je antennes het beste kunt plaatsen.
@Uwe
De Blade 500X is geen crap. Ik lees op helifreak prima berichten. Enige wat je blijkbaar wel kunt doen voor de zekerheid is de plastic tailcase vervangen voor een metalen tailcase. Dat kom je als advies tegen. Maar zo heeft elke helicopter wel een dingetje. Het komt soms blijkbaar voor dat als de tailblades slecht gebalanceerd zijn dat die tailcase eraan gaat in de vlucht. Da's niet best natuurlijk.