6 uursrace M-Chassis 12 maart MACH Heemstede ###schrijf nu in!!###

Stuur even een mail naar de mach.....
mail gestuurd en antwoord gekregen! Het staat nog niet op de website, maar dit is wat ik toegestuurd heb gekregen:

[FONT=&quot]Beste Rijders,[/FONT]

[FONT=&quot]Hierbij het reglement voor de MACH 6 uurs SWIFT endurance race van zaterdag 12 maart 2011. Elk team neemt zijn eigen auto mee.[/FONT]

[FONT=&quot]Technische reglement Swift:[/FONT]
[FONT=&quot]Afmetingen en specificaties voor de Swift[/FONT]
[FONT=&quot]Rijhoogte minimaal 3 mm[/FONT]

[FONT=&quot]Chassis[/FONT][FONT=&quot]
M-03M, M-03R, M05 voorwielaangedreven.[/FONT]
[FONT=&quot]Als geleverd in kit of XB set.[/FONT]

[FONT=&quot]Banden[/FONT][FONT=&quot]
Solaris mini-tires.[/FONT]
[FONT=&quot]Smeren: - Toegestaan mits reukloos.[/FONT]

[FONT=&quot]Motor
[/FONT]
[FONT=&quot]27 turns motor, standaard Mabuchi 540 motor uit de kit.[/FONT]

[FONT=&quot]Pinions[/FONT][FONT=&quot]
16-, 18- en 20-tands. Geen speedgearset.[/FONT]

[FONT=&quot]Accu’s[/FONT][FONT=&quot]
6 cellen stickpack, Sub-C formaat (7,2V) of 2S hardcasedlipo (7,4V).[/FONT]
[FONT=&quot]Maximale capaciteit 6.000 mAh.[/FONT]

[FONT=&quot]Gewicht[/FONT][FONT=&quot]
minimumgewicht 1250 gram.[/FONT]

[FONT=&quot]Regelaar[/FONT][FONT=&quot]
ESC TEU-101BK, TEU-302BK, TEU-104BK. Achteruitfunctie uitgeschakeld.[/FONT]

[FONT=&quot]Body[/FONT][FONT=&quot]
Tamiya Swift Super 1600 body, Mini Cooper of Fiat 500.[/FONT]

[FONT=&quot]Tuning[/FONT]
[FONT=&quot]Het model mag geheel voorzien worden van kogellagers, oliegevulde schokdempers en aluminium wielmeenemers. Het model mag worden voorzien van Hop-ups van Tamiya en andere aftermarket hop-ups.

Condensatoren zijn niet toegestaan.
Extra koellichamen op de regelaars zijn niet toegestaan.
Ventilatoren op de regelaar of motor zijn niet toegestaan.
Shottky diode op de motor is toegestaan.[/FONT]

[FONT=&quot]Er wordt gereden op handout banden (Solaris Mini). Deze worden gekocht op de wedstrijddag en voor de start. Voor de race wordt met 1 set banden gereden. Dit geldt ook voor de motoren. Er wordt gereden met de 'silvercan' uit de kit. Per team zijn 2 motoren beschikbaar. Deze worden gekocht op de wedstrijddag. Motordraden mogen worden gesoldeerd op de motor en accustekkers mogen worden vervangen. [/FONT]

[FONT=&quot]Minimale rijtijd per persoon bedraagt:[/FONT]
[FONT=&quot]1 uur en 40 minuten bij een team van 3 rijders.[/FONT]
[FONT=&quot]1 uur en 15 minuten bij een team van 4 rijders.[/FONT]
[FONT=&quot]1 uur bij een team van 5 rijders.[/FONT]

[FONT=&quot]Per team is altijd 1 persoon aan het baaninzetten. Baaninzetten is verplicht.[/FONT]

[FONT=&quot]Zaterdag 11 december is de baan open vanaf 9.00 uur. Startopstelling wordt bepaald middels loting.[/FONT]

[FONT=&quot]Om 11.00 uur start de race. Uitstel kan niet worden aangevraagd. De race eindigt na 6 uur racetijd + 1 ronde. De prijsuitreiking vindt plaats om ca. 17.30 uur.[/FONT]

[FONT=&quot]Het inschrijfgeld bedraagt EUR 12,50 per persoon.[/FONT]
[FONT=&quot]Banden worden gekocht op de wedstrijddag. Kosten ca. EUR 17,50 voor 1 set.[/FONT]
[FONT=&quot]De prijs voor de motoren bedraagt EUR 12,50 per stuk.[/FONT]

[FONT=&quot]In alle gevallen waar dit reglement niet voorziet, beslist de wedstrijdleiding.

Onze auto is klaar:D, nu nog even oefenen:
[/FONT]
full

Laatst bewerkt door een moderator:
@DePauwRC
Weet niet hoe jij aan 92,50 komt, maar bij mij is het 80 euro.
4x 12,50 = 50
1x 17,50 = 17,50
1x 12,50 = 12,50
Totaal = 80,-
Je kan makkelijk 6 uur met 1 motor rijden.....

ik had er een 2de motorje bijgerekend!
maar goed. natuurlijk ga ik in belgie blijven rijden.
behalve dan de tamiyacup benelux-finale in nederland.
en bij deze ga ik mijn eerste post maar verwijderen gewoon om dit topic
netjes te houden.

@DePauwRC
Weet niet hoe jij aan 92,50 komt, maar bij mij is het 80 euro.
4x 12,50 = 50
1x 17,50 = 17,50
1x 12,50 = 12,50
Totaal = 80,-
Je kan makkelijk 6 uur met 1 motor rijden.....

Hoorde afgelopen wekend van Hans (van de MACH) dat elke deelnemer een mooi aandenken krijgt wat speciaal gemaakt en besteld wordt voor deze wedstrijd. Daarom is het inschrijf geld 12,50 per persoon.
En je kan trouwens gewoon je eigen banden (mini solaris banden) gebruiken die je al hebt. Nieuwe banden zijn op de baan verkrijgbaar voor het genoemde bedrag, maar hoeven niet gekocht te worden.
Zie jullie komend weekend :)

Martijn

yep tot zaterdag allemaal.......ga ik voor het eerst rijden met een swift op de binnenbaan...we zien het wel..

groeten

John

yep tot zaterdag allemaal.......ga ik voor het eerst rijden met een swift op de binnenbaan...we zien het wel..

groeten

John

Dat is volgens mij prima gelukt John!!!

Het was weer een geweldige race; afgezien van een demperschotel die de veer in schoot (na een half uurtje rijden) hebben Mario, Jan, Joop en ik een probleemloze race kunnen rijden. Ons voordeel was dat we vier rijders hadden die allemaal dezelfde tijden konden rijden waar andere teams net zo hard gingen alleen lukte dat niet iedere rijder.

Organisatie was weer prima, banden probleemloos en we konden de race zelfs uitrijden zonder motorwissel, ondanks dat de motor aan het einde toch wel iets minder werd. Mooie gevechten met de mannen uit Gouda (beide teams reden dezelfde snelste ronde 14,034), helaas hadden zij iets meer pech en moesten genoegen nemen met de tweede stek. Erg netjes was ook de derde plaats van het Culemborgse team.

Hiermee is ook het indoorseizoen afgelopen en kunnen we volgende week weer buiten spelen!!!

Dat is volgens mij prima gelukt John!!!

Het was weer een geweldige race; afgezien van een demperschotel die de veer in schoot (na een half uurtje rijden) hebben Mario, Jan, Joop en ik een probleemloze race kunnen rijden. Ons voordeel was dat we vier rijders hadden die allemaal dezelfde tijden konden rijden waar andere teams net zo hard gingen alleen lukte dat niet iedere rijder.

Organisatie was weer prima, banden probleemloos en we konden de race zelfs uitrijden zonder motorwissel, ondanks dat de motor aan het einde toch wel iets minder werd. Mooie gevechten met de mannen uit Gouda (beide teams reden dezelfde snelste ronde 14,034), helaas hadden zij iets meer pech en moesten genoegen nemen met de tweede stek. Erg netjes was ook de derde plaats van het Culemborgse team.

Hiermee is ook het indoorseizoen afgelopen en kunnen we volgende week weer buiten spelen!!!

Sluit me helemaal bij teamcaptain Eric aan.
Werd erg sportief gereden door alle teams.
Voor het eerst als team samengewerkt met Jan, Joop en Eric en het matchte helemaal.

Ik ben nooit zo'n fan van meer-uurs races maar met een leuk team staat of valt het naar mijn mening.
Was top, en gebruikelijke natje, droogje, wedstrijdleiding etc was ook weer goed verzorgd.

Nu weer op naar buiten....

Laatst bewerkt:
Sluit me helemaal bij teamcaptain Eric aan.
Werd erg sportief gereden door alle teams.
Voor het eerst als team samengewerkt met Jan, Joop en Eric en het matchte helemaal.

Ik ben nooit zo'n fan van meer-uurs races maar met een leuk team staat of valt het naar mijn mening.
Was top, en gebruikelijke natje, droogje, wedstrijdleiding etc was ook weer goed verzorgd.

Nu weer op naar buiten....
Ben trots op jullie mannen, jammer dat ik niet mee kon doen....

Back