60a ezrun cloon ervaringen

Net op banggood eens gekeken naar een goedkope esc. Nu zag ik dat ze ezrun hebben maar ook exact dezelfde qua uiterlijk maar dan de helft goedkoper zonder hobbywing stickers. Heeft iemand hier al ervaring mee? Deze heeft ook dezelfde setup knop maar zal dit dan ook werken met mijn ezrun instelkastje?
Want hier vrees ik wel voor, ook weet ik niet of deze ook zoveel instelmogelijkheden heeft.
17 dollar voor een 60a esc is natuurlijk niet veel geld...

Zal waarschijnlijk geen kloon maar een OEM product zijn. Net zoals veel Turnigy regelaars gewoon van Hobbywing zijn.

Dus in principe zou het hetzelfde moeten zijn en kan ik de instelkastjes ook hierop gebruiken? Of zijn het dezelfde onderdelen maar andere software?

Moeilijk te zeggen, 1 bitje anders en het werkt niet met andere kastjes. Je kunt daarom altijd beter een set kopen.

Bij banggood is het altijd afwachten, eerst had ik altijd 2 weken levertijd, dan soms iets sneller of langer en de laatste 2 keer na een kleine week al :0
Heb enkel een esc nodig dus vond het wel handig en aangezien ik daar vaak bestel...en natuurlijk geen verzendingskosten.Heb ook zeer goede ervaringen met hun klantenservice!Valt tenslotte voor 17 dollar wel eens te proberen natuurlijk, zijn er wel nog maar 4 van verkocht zag ik dus effe wachten op reviews.

Back