modellmaker
verslagschrijvers
Hallo allemaal,
De laatste tijd is het erg rustig van mijn kant geweest met nieuwe modellen.
Aangezien er momenteel 3 projecten lopen (waarvan er inmiddels 1 in de ijskast staat) lijkt het me een goed plan om nu alvast eentje te laten zien.
Het betreft een '62 Chevy Impala van Revell.
De vorige keer schreef ik al in mij verslag van de Audi DTM dat ik niet zo'n Revell liefhebber ben, maar dit model MOET ik gewoon maken.
Deze zal zekers niet oob gebouwd worden maar stevig worden aangepakt en worden omgetoverd tot een verlaagde, agressief uitzienende lowrider met een dikke motor erin met een blower erop.
De kleur wordt.... erg opvallend... maar meer zeg ik nog niet.
Ik ben al enige tijd met de auto bezig maar omdat ik daarnaast nog 1 project heb lopen schiet het allemaal niet zo snel op.
Dat andere project heeft nu even voorrang maar als ik even stil sta pak ik de Chevy er weer bij.
Als begin zal ik alvast laten zien waar het over gaat.
Het model....
...en alle onderdelen.
Zo dit moet het eerst zijn.
Zoals gezegd ben ik al wat verder maar omdat er zeeeeer veel moet worden aangepast, oa aan de bodemplaat(voor de dikke wielen)
kan het zijn dat de volgende update iets langer op zich laat wachten.
Laat eens weten wat jullie zoal met dit model zouden doen?
Misschien hebben we wel dezelfde gedachten en komt de auto eruit te zien zoals je zelf ook zou doen.
gr. modellmaker
De laatste tijd is het erg rustig van mijn kant geweest met nieuwe modellen.
Aangezien er momenteel 3 projecten lopen (waarvan er inmiddels 1 in de ijskast staat) lijkt het me een goed plan om nu alvast eentje te laten zien.
Het betreft een '62 Chevy Impala van Revell.
De vorige keer schreef ik al in mij verslag van de Audi DTM dat ik niet zo'n Revell liefhebber ben, maar dit model MOET ik gewoon maken.
Deze zal zekers niet oob gebouwd worden maar stevig worden aangepakt en worden omgetoverd tot een verlaagde, agressief uitzienende lowrider met een dikke motor erin met een blower erop.
De kleur wordt.... erg opvallend... maar meer zeg ik nog niet.
Ik ben al enige tijd met de auto bezig maar omdat ik daarnaast nog 1 project heb lopen schiet het allemaal niet zo snel op.
Dat andere project heeft nu even voorrang maar als ik even stil sta pak ik de Chevy er weer bij.
Als begin zal ik alvast laten zien waar het over gaat.
Het model....
...en alle onderdelen.
Zo dit moet het eerst zijn.
Zoals gezegd ben ik al wat verder maar omdat er zeeeeer veel moet worden aangepast, oa aan de bodemplaat(voor de dikke wielen)
kan het zijn dat de volgende update iets langer op zich laat wachten.
Laat eens weten wat jullie zoal met dit model zouden doen?
Misschien hebben we wel dezelfde gedachten en komt de auto eruit te zien zoals je zelf ook zou doen.
gr. modellmaker
Laatst bewerkt door een moderator: