6CH Coaxiaal

Kon ook niet anders. Ik zou niet weten waar een coax die extra kanalen voor nodig zou hebben. 2 voor de swash, 1 voor rudder en eentje voor throttle.

Kost dat ding daar eingelijk ?, had er ook al een topic over geopend, het is de lama 3 metal. En er is ook ergens een draadje dat gaat van 666mm coax!

Het is wel een 6 kanaals! de onderste rotor heeft nl collectieve bladverstelling, dus 3 servos voor de swash, 1 kanaal voor de motor, 1 kanaal voor de gyro en 1 kanaal voor de rudderwerking!

Het is wel een 6 kanaals! de onderste rotor heeft nl collectieve bladverstelling, dus 3 servos voor de swash, 1 kanaal voor de motor, 1 kanaal voor de gyro en 1 kanaal voor de rudderwerking!

Wat is de toegevoegde waarde van collective pitch op een coax? Je kan nog steeds niet ondersteboven vliegen. Of je moet het als tussenstap zien tussen een coax en een CP zodat je alvast kan wennen aan 6 kanaals besturing...

Wat is de toegevoegde waarde van collective pitch op een coax? Je kan nog steeds niet ondersteboven vliegen. Of je moet het als tussenstap zien tussen een coax en een CP zodat je alvast kan wennen aan 6 kanaals besturing...

Hm, dat vraag ik mij ook af... Heeft het überhaupt wel nut? Ik bedoel, wat is de meerwaarde van een aansturing met drie servo's? Het is nog steeds een FP... Wel geinig dat er een zgn. 3D gyro op zit, terwijl m.i. 3D hiermee een onmogelijk iets lijkt... :rolling:

Back