hallo,Ik ben in het bezit van en hpi E-savage en daar zitten 2 batterijen bij van 7.2v. maar ik wil graag een hpi savage flux kopen en wou daarom weten ofdat zo een batterijen ook passen op zo een auto.groetjes nick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus als je het perce wilt dan moet je echt goede kopen. Heb al zoveel verhalen gelezen van NiMH's die uit de wagen komen die te warm zijn om aan te raken. De power die zo'n 2200kv monster wil is gewoon te veel voor NiMH's vooral omdat ze naarmate ook power verliezen.ericdc zei:I called Castle today. They obviously recommended Lipo but told me I could use NIMH if they were the highest quality cells on the market.
Een savage flux zonder lipos is als een savage op 16 % laten rijden,niet doen.
Gewoon even doorsparen en dan die lipos halen.
@ sandermt2: op 15-jarige leeftijd heeft wss niemand de wijsheid in pacht![]()
de 2200kv combo die in de ERBE (en voor zover ik weet heeft de Flux dezelfde combo, alleen met de v2 regelaar ipv de v3.) neemt 120A max. je moet dus accu's hebben die deze stroom minimaal aan kunnen.
verder heb ik gelezen dat je goede accu's nodig hebt i.v.m. het remmen. bij het remmen gebruikt de MMM regelaar de motor als generator(tje) en stopt een beetje energie terug in de regelaar. als je dan slechte accu's hebt, die de energie niet snel genoeg kunnen opnemen. word de spanning te hoog, en blaas je de regelaar op.