7.80 € voor 4 Banden 4 Velgen + 4 Binnenbanden !!!

• Topicstarter Topicstarter TheGameMen
  • Startdatum Startdatum
T

TheGameMen

Guest
Hallo,

Met deze tip bespaar ik je misschien wel 50 euro.. ik wel iniedergeval.
Kunnrn jullie die nieuwe tijdschriften serie "bouw je eigen BMW ? "
Daar zit bij aflevering 1 voor 1.95 € 1 binnen band 1 velg 1 buitenband bij.
Koop je 4 boekjes dan heb je een compleet banden set voor nog geen 8 euro + eeb zeer uitgebreide handleiding ( plaatjes tekst , video ( DVD zit erbij ! ) hoe je ze moet in elkaar zetten.

De bandjes zijn met profiel en 1/10

Freek

ja en zijn ze ook goede kwaliteit

of zijn ze naar 4 keer goed rijden op >

voor die 7,80 heb je oowk geen 4 velgen in de winkel.
en die banden zijn oowk leuk om eeff te burnen :roll: het gaat het meeste om die velgen denk ik als je ze koopt.

wat voor meneemer zit erin ? ik zat net ook al te kijken , t zijn mooie straatbanden voor mijn houndie!

Corally zei:
Kom op mensen dit word al in zoveel toppics gezegd verzin eens wat nieuws en geef nuttige informatie.

Ja, en straks komt er nog iemand met het idee, dat hij voor 10 Euro dan wel het deel waar de motor bij zit gaat kopen....... 8O

Hey idd een goed idee LOL nee denk niet dat ze zo stom zijn .. of toch ?
Iniedegavl komt er geen deel waarbij de zender zit,
Die moet je namelijk los kopen met 2 servo's voorgloeier en benzine fles voor iets van 89 euro.

Tja ze zijn altijd goed om mee te slippen enzo , voor 7.80 val je je geen buil !

TheGameMen zei:
Iniedegavl komt er geen deel waarbij de zender zit,
Die moet je namelijk los kopen met 2 servo's voorgloeier en benzine fles voor iets van 89 euro.
waarom zeggen ze dan overal dat er 2 zenders bij zitten(neem aan dat ze servo's bedoelen want ik heb maar 2 handen) en ik hoop ook dat er een brandstof fles bij zit en geen benzinefles:P:P:P

Ik heb ze in ieder geval gekocht voor op me gravel hound , heb ik eindelijk een set straat banden , ik moet zeggen heb achter iets te weinig grip , raakt grond snel maar heeft een heerlijk stuurgedrag, veel meer grip als met me oude banden.

je bataald 9,95 per deel. het eerste is alleen introductie prijs! dus betaal je nog meer dan 30 euro.... check de site mar....

TheGameMen zei:
Hallo,

Met deze tip bespaar ik je misschien wel 50 euro.. ik wel iniedergeval.
Kunnrn jullie die nieuwe tijdschriften serie "bouw je eigen BMW ? "
Daar zit bij aflevering 1 voor 1.95 € 1 binnen band 1 velg 1 buitenband bij.
Koop je 4 boekjes dan heb je een compleet banden set voor nog geen 8 euro + eeb zeer uitgebreide handleiding ( plaatjes tekst , video ( DVD zit erbij ! ) hoe je ze moet in elkaar zetten.

De bandjes zijn met profiel en 1/10

Freek
dan komen zo uiteindelijk (nadat je er 2 hebt) ze in het laatste nummer, tegen die tijd, ik neem aan dat het een weeknummer is? nou wij hebben 50 in het jaar, dus ben je +- 1,5 jaar bezig met bandensparen, doe goedkoop en koop ze over 35 euro cs-27 4 sets, + velg en inserts, en je bent er vanaf, tenzij je veel winkels afgaat, 4 dvd's hebt, 4 banden, en 4 bladen?

je maakt het te moeilijk je kunt gewoon 3 begin dingen nemen 8 euro ga morgen denk haeln just for Fun Florian ;):P

ik rijdt geen wedstrijden ;)

maar ga ze denk niet halen want ga me kyosho weer rally proefmaken ;) dus heb wat grip nodig
en me pimp kap en velgen komen nog eerst de aandrijflijn versoepelen met nieuwe diff

Back