Als je nu eens zegt wát je er niet goed aan vindt...
Misschien hebben we daar wat aan.
En een teveel aan advertenties?
't Is óf het één óf het ander:
Veel advertenties = lage abonnementskosten
Weinig advertenties = hoge abonnementskosten.
Kies maar...
Denk dat het meer gespitst moet zijn op modelbouw in plaats van advertenties. Zelfs de 'bouwverslagen' zijn advertenties. Advertenties zijn nodig, dat begrjipt een ieder wel. maar krijg nu meer de indruk met een advertentieblad te maken te hebben dan met een modelbouwblad. Op zich niet zo heel erg maar modelbouw komt nu op de 2e plaats is mijn gevoel.
Bouwtips, meer ervaringen van modelbouwers en hun verhaal., info van clubs, verslagen van (vlieg) shows, ontwerpwedstrijden, Tips en trucs over hoe je je zender goed kan instellen, technische info over hoe de elektronica werkt en info over (verbrandings)motoren, bouwverslagen (en niet een of andere arf maar een echte houtbouw boot/vliegtuig) ,verslagen van wedstrijden, enz.enz.
Men zou bijvoorbeeld een serie kunnen maken over een modelbouwer die stap voor stap laat zien hoe hij iets maakt. Zoiets als de afdeling bouwverslagen op dit forum.
Of bijvoorbeeld een verhaal zoals op dit forum van iemand die in China aan model(vlieg)sport doet.
Of de geschiedenis van modelbouw in Nederland
Kortom: Ideen genoeg. Kan me ook voorstellen dat het niet mee zal vallen om zoveel jaren achtereen steeds iets interessants te kunnen bieden maar met een beetje fantasie is er een heel leuk blad te maken denk ik zo...
Ik ben overigens geen lid van het blad. Kocht hem zo af en toe los bij de boekhandel maar de laatste tijd kijk ik het blad snel even in en koop het dan niet omdat de inhoud me erg tegenvalt. Nogmaals, dit is mijn persoonlijke mening. Er zullen ongetwijfelt veel mensen wel plezier hebben aan het blad.
EDIT: Nog een idee... Nodig lezers uit een stukje te schrijven over hun hobby...