7107P1YCBE

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door Frater, 30 sep 2016.

  1. Frater

    Frater

    Lid geworden:
    22 jun 2014
    Berichten:
    654
    Locatie:
    Heeze/Amsterdam/Helmond
    7107P1YCBE is het typenummer van een C&K tuimelschakelaar.

    Enige tijd geleden kreeg ik deze tip van Jan Somers die dit op RCgroups gelezen had.
    Het is een schakelaar zoals we die allemaal op onze zenders hebben, maar dan een die aan 1 kant blijft hangen en aan de andere kant niet.

    Als launch-schakelaar ideaal omdat hiermee een 2e functie kan worden toegekent die niet mag optreden tijdens de launch.

    Bij Mouser Eindhoven kon je die al die tijd enkel per 50 stuks bestellen. Uiteindelijk had ik ze via Jan en ook nog op een andere manier.
    Nu heb ik sinds kort een Frsky Horus en wil ik dus weer zo'n schakelaar. Op de site bleek nu dat ik ze nu wel per stuk kon bestellen. Omdat ik niet graag die € 20,- verzendkosten betaal heb ik uiteindelijk 7 schakelaars besteld (daaronder ook nog 2 van een ander type).

    Na de bestelling bleek dat hierop een heel lange levertijd stond, namelijk eind van het jaar of begin volgend jaar. Ik heb gevraagd of ze nu die schakelaars op voorraad gingen nemen en daarop reageerden ze gelukkig positief en nemen ze 50 stuks op voorraad.

    Mocht iemand geïnteresseerd zijn in die schakelaars kunnen ze die daar bestellen. Eventueel kunnen je met mij kontakt opnemen (lagere verzendkosten).
    Haasten hoeft niet. Ze zijn voorlopig nog niet binnen.

    Noot: Dit type schakelaar komt normaal op geen enkele zender voor. Indien zo'n schakelaar niks voor je is hoef ik dit niet te weten ;-)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2016
  2. hmeijdam

    hmeijdam

    Lid geworden:
    29 jan 2010
    Berichten:
    1.884
    Locatie:
    Barneveld
    Is dat deze schakelaar?
     
  3. Frater

    Frater

    Lid geworden:
    22 jun 2014
    Berichten:
    654
    Locatie:
    Heeze/Amsterdam/Helmond
    Nee, deze schakelaar kent maar 2 posities en is ook niet van het merk C&K
    Dit type wordt aangeduid als (ON)-OFF

    De schakelaar die ik bedoel is een 3-positieschakelaar en is niet zomaar te koop.
    Aan een kant blijft die staan en de andere kant niet. Dit wordt aangeduidt als (ON)-OFF-ON
     
  4. prop-er

    prop-er Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 sep 2004
    Berichten:
    5.014
    Locatie:
    Moordrecht
  5. bieze

    bieze

    Lid geworden:
    17 jun 2014
    Berichten:
    317
    Locatie:
    Ranst
    Inderdaad, zoiets… ongeveer…

    Alleen moet dan het gaatje groter en het zou zomaar kunnen dat het niet in de zender past.
     
  6. prop-er

    prop-er Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 sep 2004
    Berichten:
    5.014
    Locatie:
    Moordrecht
    Laatst bewerkt: 6 okt 2016

Deel Deze Pagina