.......

als dat het led systeem is van rc hobby een kleine doos met bliksem flisten op de verpakking , dan kun je eens proberen met je trimmer te verschuiven misschien dat het dan wel gaat , ook als het dit systeem niet is kun je het ook eens proberen misschien dat het helpt

mvg bart

Ff contact met hun opnemen ... Voor de prijs die hun ervoor rekenen mogen ze je best wel helpen ;) Zelfde setje staat op Ebay voor nog geen 15,- ...

Hallo Robert,

misschien ben je er al uit, misschien ook niet.
Ik ben zelf sinds gisteren ook in bezit van deze lichtset, en dacht tegen hetzelfde probleem aan te lopen.

Tot ik op een gegeven moment even ruimte had om vol gas te geven en daarna "vol gas achteruit". Op dat moment gingen de remlichten netjes branden. (Koplampen gaan bij volgas trouwens ook feller branden)

De remlichten doen het dus wel, maar alleen bij hard remmen... Ik verwacht dat dat bij jou ook zo zal zijn. En ach, vwb de prijs, ik had ook een setjes van ergens rond de 100 euro kunnen kopen.. Dan was ik er wel over gevallen. (Ik heb er overigens 23 euro voor betaald). Voor nu vind ik het wel prima en als ik eens tegen een oplossing aanloop, zal ik dat wel toepassen.

Groet,

Peter

Op zich ben ik er idd uit....

Hij gaat gewoon terug!

Heb vandaag mijn nieuwe zender besteld, een fc 16 truck en boot, compleet met de truck lichtset.

dan heb ik voor mijn truck genoeg mogelijkheden alle verlichting die ik wil te laten branden en mocht er in de toekomst toch een combinatie moeten rijden, deze met infrarood aan de truck te koppelen.

Een ieder bedankt voor de reactie's

Robert

He Robert,

Toch ook de FC 16 maar gekocht?!?!? Is werkelijk een heerlijke zender.

GreeZz Sjon

hallo ff tussendoor een snelle vraag
niet om de boel hier te vervuilen maar,
ik heb een fx 18 gekocht,
maar ik heb een 35 mhz ipv een 40 mhz
zou de 35 mhz ook op een vrachtwagen kunnen,
ik hoop snel een korte antwoord te krijgen,
dan kunne jullie weer snel verder met dit orirginele topic
sorry robert

Doe maar gewoon NIET!!.
Ik zie je woorden, Ik DENK dat er hier......
En als je een op een meeting oid bent, zoals bij Hobma, kan je niet rijden.

Hallo Patrick,

Het is niet echt verstandig om met een 35 Mhz zender te gaan rijden, dit is echt vragen om moeilijkheden.
Bij de meeste modelbouwclubs wordt het niet meer toegestaan, omdat de modelbouwclubs geen problemen willen hebben met de RCD.
In het verleden heft RCD metingen verricht bij rij-demo's van modelbouwclubs en waarschuwingen uitgedeeld, bij herhaling betekent het in beslagname van de zender en ontvanger + een dikke boete !!

Dus mijn advies :: NIET DOEN, krijg je spijt van !!!

hallo oke bedankt
ik zal het niet doen
dat beloooof ik
dan maar opzoek naar een andere zender
ik zat te denken aan een f14 of een fx 18 40 mhz
of de fc16 het liefst ruil ik hem met de 35 mhz
mischien dat een modelvlieger er 1 nodig heeft en
hij voor mij een 40 mhz heeft liggen
dus bedankt voor de informatie
ik zal wel verder zoeken

Back