8O Check deze Hornet (microheli dus) vliegen!!! (EGOKILLER)

8O Alleen weten wij niet hoeveel heli's er gebruikt zijn in dit filmpje :wink:

Tja hier heb ik maar enkele woorden over. Met een vrije vlucht model kun je zoiets niet doen.

Zeer grote waardering namens deze vrije vlucht vlieger.

Benard

Gerard_nl zei:
gewoon leren sturen, en oefenen, niks meer niks anders.

Is dat zo? Kan iedere mens zo vliegen als hij gewoon regelmatig oefent? Of is dit enkel weggelegd voor echt getalenteerde mensen? Ik bedoel, als je het vergelijkt met sporten, hoe veel ge ook oefent, er zijn slechts enkelen die de top kunnen bereiken omdat de rest het talent niet heeft. Zal met heli vliegen ook wel zo zijn, alleen weet ik niet waar die top ligt. Maar dit lijkt me toch al vrij hoog? Of zie ik het mis en kan ik dat over een dik jaar ook ;) Ik vlieg zelf nog maar 2 maanden en kan nog maar enkel rustig rondjes vliegen en hoveren, dus ik kan dat allemaal niet zo goed inschatten natuurlijk.

Tjaf,ik denk niet dat ieder mens zo kan vliegen ook al oefent hij heel veel.
Het zit ook een beetje tussen de oren,je moet risico durven nemen en niet bang zijn om eens te crashen als je een nieuwe figuur gaat oefenen.

Das ook wel zo ja, dat van tussen de oren. Op de sim nose in, maar in het echt ging het niet. Tot een maatje naast me kwam staan en zei: "niet mieten, nose in met die barrel". Alsof er een schakelaar in je hoofd omgaat, ineens lukt het... Nu de schakelaar nog vinden voor de andere figuren en dan maar knallen ;)

Ton.

Hoi hoi,

Heeft iemand misschien het filmpje van deze post nog ergens bewaard? Zo ja, dan ben ik hem (of haar) héél dankbaar als het filmpje naar mijn e-mail adres gestuurd wordt!

Alvast bedankt, groetjes Aldert

Thanx,

Maar als ik het goed begrijp, is dit een behoorlijk gepimpte Hornet II ? Tevens te zien (waarschijnlijk, is me niet gelukt) een Hornet CP met een PG-03 GWS Gyro??
Super stuurmanskunst, of is dit toch een redelijke Gyro? Deze Gyro werd me afgeraden (geef het geld dan maar direct aan het leger des heils :wink: ).

Groetjes Aldert

Filmpjes met de gws gyro werken niet bij mij. Tja, ik heb dit gyrotje ook gehad, goed afgesteld (elendelang knoeien met revomix) voldoet die wel. Maar voor mij geen rate-gyro meer, aleen maar HH's.

Staart is lang niet zo strak natuurlijk, maar als je een heli in alle standen kunt besturen dan moet het geen probleem zijn als de staart onverwachts ineens in een andere stand staat.

PG-03 is zeker voor het geld (Goedkoopst wat ik heb gezien is 32 euro) een prima gyro'tje... En het is niet eens een rate gyro maar een 'gewone'. Dus je moet inderdaad je revo goed instellen, en dan kan je door gepast gebruik van de gain een behoorlijk strakke staart krijgen. Ik heb er eentje op een Haarnet zitten, en die vliegt perfecto...

Groetjes,

Ton.

Back