8O Video: Alan Szabo knalt met een Logo 14

Satoer

Forum veteraan
Toen ik die vegas funfly video met een Raptor 90 zag dacht ik echt dat een elektrische heli niet was opgewassen tegen zulk geweld...

Think again: http://www.rccraze.com/logo.mpg
Damn wat vliegt die gast strak 3D... tegen het einde de snelste piroflips die ik ooit gezien heb 8O

Setup: Hacker C50-10 XL met 5s4p Lipo

Toch nog maar even oefenen ;)

Satoer zei:
Damn wat vliegt die gast strak 3D... tegen het einde de snelste piroflips die ik ooit gezien heb 8O

Setup: Hacker C50-10 XL met 5s4p Lipo

Toch nog maar even oefenen ;)

idd wow dat gaat snel :| het lijkt net of de romp dan net zo snel draait als
de rotorbladen..
hoe heet dat ook alweer sluitertijd ofzo dat je van die zwaaien gaat zien?
ach ja

mvg xander

knalt, ik dacht, eindelijk eens een Alan Szabo film waar het uiteindelijk ook misgaat, maar helaas...:wink:

Ik dacht, even zelfvertrouwen opkrikken, bij een pro gaat het ook soms mis :wink: :roll:

Niels

Hier heb je nog wat Szaboo referentie materiaal, als hij een keer zonder druk (wedstrijd, grote meeting oid) met zijn eigen Raptor 90 aan het knallen is.

Vooral fligth 2 is zeer zeker de moeite waard.

Augusto Heli

Trouwens de muziek bij dat Logo filmpje is wel lekker, iemand enig idee welke band/nummer dat is. Vooral 1ste nummer.

Rick

xanderdude zei:
nou het heet volgens mij geen sluitertijd, een camera neemt een bepaald aantal beelden per seconden op, frames per second... als je sneller beweegt dan de camera aan kan krijg je dat effect

edit: na het zien van het filmpje ben ik tot de conclussie gekomen dat dit vent best wel goed kan vliegen :roll:

MaartenR zei:
xanderdude zei:
nou het heet volgens mij geen sluitertijd, een camera neemt een bepaald aantal beelden per seconden op, frames per second... als je sneller beweegt dan de camera aan kan krijg je dat effect

edit: na het zien van het filmpje ben ik tot de conclussie gekomen dat dit vent best wel goed kan vliegen :roll:

dat effect bedoel ik ziet er erg strak uit....
mvg xander

http://www.augustoheli.com/NortonProblem.htm
nopompom.gif

Heb jij hem dan kunnen bekijken?
Krijg die Zip niet eens uitgepakt (al 3 keer gedownload dus het is geen transmissiefout)
Direct renamen naar WMV heeft ook al geen zin.

Over de vliegkunsten van Allen heb ik niets toe te voegen. Die spreken voor zich.
Rick NT, volgens mij is de muziek van Joe Satriani. (In de platenzaak tussen de hardrock te vinden) Dit nummer kende ik niet maar wel andere.
Een geschikte keus. Zo snel als Allen met z'n heli is, zo snel is Joe op de gitaar.

Back