8x3,9 prop ,waar vind ik die???

Hallo,

Ik lees dat veel mensen op hun shockflyer een 8x3,9 prop gebruiken,maar op geen enkele site kan ik die vinden,wie heeft wat tips?

Groeten,
Marcel

Ik denk dat je inderdaad de 8x3.8 bedoeld.
Die heb je van verschillende merken, en in verschillende kleuren.
Maar bijna elke zaak heeft er wel wat liggen.

Of als er eens een indoor meeting in de buurt is heb je ook nog goede kans dat er wat propellors verkocht worden.

inderdaad is het 8 X 3.8 , is wel overal rap uitverkocht, word er dan zoveel gebroken in Belgie, of is dit in Nederland ook zo. prijzen springen wel als een paddestoel in de hoogte voor de apc props, van de 4 naar 8 euro.

Je kan natuurlijk ook een 9x3,8 prop nemen en die een inkorten tot een 8x3,8.
Dit heb ik ook gedaan voor mij shockflyer :D

groeten Martijn

simendewulf zei:
inderdaad is het 8 X 3.8 , is wel overal rap uitverkocht, word er dan zoveel gebroken in Belgie, of is dit in Nederland ook zo. prijzen springen wel als een paddestoel in de hoogte voor de apc props, van de 4 naar 8 euro.

Aircraftworld
http://www.aircraft-world.com/shopdisplayproducts.asp?id=42&cat=propellers+-+SLOWFLY
omgerekend bijna 2 euro per prop. Je besteld er natuurlijk 2, komt er 2 euro verzendkosten overheen = totaal 6 euro en binnen een week op de deurmat. Heb je twee propjes inclusief verzendkosten en altijd nog goedkoper dan zelf een halen voor 8 euro.

goed gedaan, eerst zag ik het zijn geen apc props, maar daarna kwamen ze toch , en inderdaad veeeeeel goedkoper, en hoe betaal je deze , gewoon VISA nr opgeven ?

Gewoon met je creditcard bestellen... Via PAY PAl,
Werkt super...
Ik kan het namelijk ook :roll:

Tevens heb ik zondag props besteld.. Die APC's zijn nog op voorraad
de GWS word soms moeilijk.

Groeten Vincent

Hmm als het over de APC SLOWFLY PROP 8.0x3.8 gaat,die heb ik hier ook liggen van Aircraft-world.
Deze is dus geschikt voor 3 cellen op een Shockflyer?
En welke is nu het beste voor 2 cellen indoor?
(Typhoon 6/3D/Tsunami)

Groeten,
Marcel

Back