Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik wil mijn accupack laden met een deltapeak lader, deze laad met 3A kan dit of gaat dat te gek.Volgende stand is 150mah maar dan duurt het wel erg lang.Accus zijn van Interllect, lader is een Protech MegaPeak 3000.
Nee, 3 Ampere is wat te overmoedig. Dat is meer dan 2C, daarmee ga je je accu vernielen. Ik weet niet wat voor cellen het zijn, maar als het sub-c cellen zijn (dezelfde als in een stickpack) moet je gewoon maximaal 1C aanhouden 1.4 Ampere.
Gewoon op 150mA laden dus. Of een andere goedkope delta-peak lader opzoeken.
Heb nog even in de handleiding gekeken daar staat de snellaad uitang(die 3A) geschikt voor accu's tussen de 1350mAh tot 3000mAh.Als dat zo is zou dat toch moeten kunnen met een accu van 1400mAh.Kan het zo zijn dat de lader zich zelf dan wat afregelt.Hij heeft wel deltapeak.
Dat kan wel kloppen, maar dan gaat het om voor snelladen geschikte cellen. Gebruik je cellen in het penlite formaat dan zijn die zelden geschikt voor snelladen.