9 Dollar OSD (je leest het goed)

Baggus!

JEEH:)Dat was précies waar ik naar opzoek was!

Couldn't ask for more.
Direct 2 besteld:)!

Tnx.

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd of het bevalt en of het goed werkt. Volgens de speculaties gaan de gegevens via het parallel aansluiten van dit osd en ik ben benieuwd of dit goed gaat.

het parallel aansluiten van dit osd en ik ben benieuwd of dit goed gaat.
Er zijn meer OSD's die op deze manier worden aangesloten, waaronder:
SimpleOSD XL Edition - FLYTRON
En over die OSD heb ik eigenlijk nog nooit iets slechts gehoord:
RCExplorer.se zei:
I can only find positive things about it. If the OSD were to fail, you still have a functioning video feed, just without the OSD information (unlike a OSD in series, where you get no video at all). It also simplifies the wiring in my opinion. Great idea!
bron: Flytron SimpleOSD

Ik heb het idee dat tegen de tijd dat er reviews verschijnen van deze OSD de backorders een jaar zullen duren, het lijkt mij immers dat er heel veel mensen zijn die voornamelijk in de voltages van hun accu's geïnteresseerd zijn en de rest niet bijzonder boeiend vinden.

Laatst bewerkt:
Ik zou juist denken dat GPS-data (home-richting, hoogte en afstand) het belangrijkste is? Accu-voltage kun je ook op tijd inschatten of eventueel met lampjes in beeld?

nee, die lampjes zijn rot. Die knipperen wanneer je gas geeft omdat de spanning oner een bepaald niveau komt. Iets minder gas, en je krijgt weer groen. Zo kun je gaan uit melken alleen is dit irritant.

Een voltage indicatie vind ik echt absoluut onmisbaar.
Helaas is een normale OSD relatief groot. Precies deze OSD was een voorstel van Robert en mij laatst. "Was er maar iets kleins, simpels, waarmee ik in ieder geval de spanning in de gaten kon houden"
Zo is er de simpleOSD alleen was die weer te uitgebreid.

Alleen voltage op het display was perfect! Meer heb ik niet nodig. En gelukkig is dat er nu:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo klein is deze OSD toch niet?
Lijkt me bijna evengroot als een remzibi OSD.
Alleen wel lekker goedkoop. ;)

Leuk voor een simpel smijt FPV vliegtuigje.

Als die 2 pinnetjes voor op de print gemaakt zijn voor een JST connector, dan kun je de grootte al wel raden:).

Niet groot dus!

Zo, tussen een paar vingers zie je pas hoe klein dat ding eigenlijk is.
Toch maar even zon dingetje scharrelen, voor 9 dollar kan je geen bult vallen. ;)

EDIT
Damn, ze zijn niet meer te bestellen. :(

Ah op die fiets. Dat kan ook. :)
Waren de verzendkosten nog een beetje normaal?
Of gewoon standaard volle mep EMS doos? :P

Back