90MM Homemade Wing op 8S

• Topicstarter Topicstarter RcFoamFightersDC
  • Startdatum Startdatum
R

RcFoamFightersDC

Guest
was een probeersel..maar de wingload is een beetje te klein uitgevallen :(
hij gaat wel snel maar is erg moeilijk in de lucht te houden..
heb een Hyperion 30-26 gebruikt en er 8s in gestopt...volgens mij kan ie het wel aan :cool: maar zeker ben ik er niet van..
ik moet maar eens aan de 70mm setups...van wat ik gezien heb hier op het forum kun je daar ook best wel wat mee :)
later pilots!

YouTube - Kanaal van jacquesone100

Leuk filmpje!

Gaat zeker niet verkeerd qua snelheid! Valt me wel op dat de overal snelheid van een EDF minder is dan een prop. Het geluid van deze vind ik wel erg mooi op minuut 5:20

Bij me funjet op 5s (ook een zwaar geworden model) kan ik dan juist moeilijk de ailerons gebruiken als het gas dicht staat dan moet ik echt gas geven voordat deze goed wilt sturen.

Zie ik het nu goed in de video dat u de inlaat voor 50% hebt dicht gemaakt door daat de jet niet uit te snijden? Het lijkt me zo maar dat er daar vermogen te winnen is door niet alleen de inlet open te werken maar ook de instroom te verbeteren. Als dit zo is is een 70mm wellicht nog niet nodig :)
Jakko

Optie

Wat ik zou doen is de fan op de vleugel zetten en een dubbele stabilizer maken, heb je meer lucht in je fan. Zoals bv de funjet.

Zie ik het nu goed in de video dat u de inlaat voor 50% hebt dicht gemaakt door daat de jet niet uit te snijden?

Hallo :)
is is open aan de onderkant ook..alleen de dikte van de vleugel loopt voor de fan langs..
maar je hebt wel gelijk..het is niet de ideale inlet manier :P

Back