90's NASCAR collectie 1/18

Discussie in 'Die Cast' gestart door D-FGT, 15 sep 2011.

  1. D-FGT

    D-FGT

    Lid geworden:
    14 jan 2011
    Berichten:
    129
    [​IMG]


    En wel geen diecast maar wel deel van de collectie: Papier Dale Earnheardt!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Layout verkregen van Paper model maker Robert van RPM.



    Iemand verder hier nog 90's NASCARS?
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  2. JacobsT

    JacobsT

    Lid geworden:
    17 apr 2010
    Berichten:
    1.192
    Locatie:
    BE
    Ben niet bezig met die cast modellen maar een ERG gave collectie man! :)
     
  3. D-FGT

    D-FGT

    Lid geworden:
    14 jan 2011
    Berichten:
    129
    Thanks! haha net eventjes een wallpaper gemaakt met t gebruik van een van me diecast modelletjes.. altans soort wallpaper hoe je t ook wilt noemen.

    Pontiac:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  4. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    mooie collectie zeg, ik ben zelf liefhebber van race-auto's in het algemeen, of het nu rally, tourwagen of andersoort raceautos zijn.. Heb een groot deel van mijn schaalmodelletjes nog van toen ik nog kind was. Dus mijn verzameling is nogal divers, van eenvoudige matchboxjes tot gelimiteerde modellen.

    Hieronder 2 fotos van de 3 vitrinekasten met mijn autoverzameling, op dit moment staat echter alles in verhuisdozen, in afwachting van verkoop van mijn appartement.

    [​IMG]

    [​IMG]

    en hier de laatste aanwinsten van afgelopen halfjaar (dit is ook het enige aan schaalmodelletjes wat niet in een verhuisdoos zit)

    [​IMG]

    erg divers dus.. Heb wel een paar nascar auto's maar dan in een kleine schaal 1/43.. helaas daar nu geen foto van.

    Leuk ook die papieren auto !

    succes verder met verzamelen!
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
  5. D-FGT

    D-FGT

    Lid geworden:
    14 jan 2011
    Berichten:
    129
    Bedankt! zelf heb je zeker ook een mooie collectie zo te zien. Zelf heb ik ook nog ergens in verhuisdozen wat rally wagens liggen die ik nog eens moet opzoeken.

    Ondertussen heb ik nieuwe wielen/het model aardig gewijzigd en een Purolator Paintscheme ontworpen! Hier het resultaat:
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    De echte:
    [​IMG]

    Volgende project:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  6. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    gaaf zeg, besticker je ze helemaal zelf?
     
  7. D-FGT

    D-FGT

    Lid geworden:
    14 jan 2011
    Berichten:
    129
    Sorry voor deze extreem late reply maar ik heb deze topic nogal lang over het hoofd gezien. ja ik maak de stickers zelf. Net als bij mijn USA-1 monster truck. Echter bij mijn papier modellen print ik het al op het ontwerp zelf. Bij mijn grotere wagens op Nitro laat ik het afdrukken als stickerset op vinyl. De decals ontwerp ik ook zelf omdat de meeste zoiezo nergens meer te vinden zijn omdat de wagens die ik mooi vind bijna allemaal uit eind jaren 80/begin 90's komen.

    Dit is mijn laatste decal ontwerp:
    [​IMG]
    Kwaliteit is hier slecht omdat de afbeelding enorm verkleind is. Deze komt ook binnekort op een klein schaal model van een Monstertruck die ik zelf ga ontwerpen ook weer schaal 1/20.
    Momenteel ook al een super kleine testverzie van 'echt een proef modelletje om de textures uit te testen' het model zelf is nog lang niet klaar want hij moet voldoen aan de echtheid van de NASCARS die ik heb.
    1-50-usa-1-monster-truck-van-papier

    En voor mijn costom fantasie clod:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015

Deel Deze Pagina