(*_*)...HFCC "OPEN-DAG" 28 Mei 2012...

Discussie in 'Electro onroad' gestart door drift-junkie, 29 apr 2012.

  1. drift-junkie

    drift-junkie

    Lid geworden:
    22 jan 2005
    Berichten:
    1.837
    ...HFCC "OPEN-DAG"...

    Open Dag: 28 mei 2012
    Toegang: Gratis
    Aanvang: 10:00 uur
    Waar: Circuit HFCC, Den Haag

    Op 28 mei organiseert HFCC weer haar jaarlijks Open Dag. Wat mag je verwachten:

    Maak kennis met de wereld van RC (electro) circuit racen en de club die dit mogelijk maakt in de regio Haaglanden.

    De club bied ruime sleutelgelegenheid, 220 volt, een kantine en sanitair, ook is er de mogelijkheid om tijdwaarneming te zien.

    Iedereen met een radio bestuurde (electro) auto is welkom om op 28 Mei te rijden op het circuit,
    Er zullen ook een aantal modellen beschikbaar zijn om het racen uit te proberen als je zelf geen auto hebt.

    Leden van HFCC zullen aanwezig zijn voor demonstraties, eventuele hulp, technische en algemene informatie.

    Regio zuidwest van IPMS Nederland is wederom aanwezig met mooie statische modellen.

    Tevens zal er een locale modelbouwzaak aanwezig zijn met een leuk assortiment modelbouw.

    NB. helaas is er in een tijdschrift een verkeerde datum gepubliceerd, het is dus 28 mei.

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  2. patrickbaja

    patrickbaja

    Lid geworden:
    20 apr 2008
    Berichten:
    1.722
    Locatie:
    dicht bij HFCC
    vorig jaar was ik er ook bij met de drifter ,hoop dit jaar weer .was iig erg gezellig!!!
     
  3. bricks

    bricks

    Lid geworden:
    7 mrt 2009
    Berichten:
    3.569
    Locatie:
    Rijsenhout
    Op de website staat nog ergens een verkeerde tekst:
    "Iedereen met een radio bestuurde (electro) auto is welkom om op 24 april te rijden op het circuit"
    Ik neem aan dat dit een voutje is?
     
  4. drift-junkie

    drift-junkie

    Lid geworden:
    22 jan 2005
    Berichten:
    1.837
    En ik had het ook maar effe klakkeloos over genomen van de flyer (foei), inmiddels "in mijn tekst" gecorrigeerd, uhhh, het was mij niet eens opgevallen, maar ik ben dan ook net terug van een ritje Duitsland, dus niet helemaal "fris" meer tussen de oren ;)

    tnxs
     
  5. drift-junkie

    drift-junkie

    Lid geworden:
    22 jan 2005
    Berichten:
    1.837
    2de Pinksterdag is het dan zover, de weersvoorspelling zijn uitermate gunstig voor een “open dag”, effe lekker met de kids er tussenuit, en een kijkje, of actief deel nemen, aan de HFCC open dag.

    Het gedeeltelijk vernieuwde asfalt/circuit, ligt er prachtig bij, alles wat verwijderd moest worden om de grote machines los te laten op ons circuit, is weer terug geplaatst, door enkele vrijwilligers bij onze club. Alles is weer gereed voor ontvangst van rc enthousiasten, dus plan het even in uw agenda….

    Tot ziens op de open dag bij de HFCC

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  6. patrickbaja

    patrickbaja

    Lid geworden:
    20 apr 2008
    Berichten:
    1.722
    Locatie:
    dicht bij HFCC
    tot morgen!!:D
     
  7. tamiyadave

    tamiyadave

    Lid geworden:
    23 apr 2012
    Berichten:
    112
    Eigenlijk zou er nog een moeten komen ergens in augustus of zo....
     
  8. Alex F.

    Alex F.

    Lid geworden:
    25 okt 2006
    Berichten:
    2.767
    Locatie:
    Den Haag
    Heeft iemand een ruwe schatting wat de totale lengte van de buitenste (oval) ring is?
     

Deel Deze Pagina