Aïto is back!

Discussie in 'F3P' gestart door RuuD79, 27 dec 2010.

1. RuuD79

RuuD79

Lid geworden:
    20 jan 2004
    Een paar weken terug kwam de eerste video al: de Aïto (bi-plane van Donuts) kent een opvolger: V3. Bijgaand de video:

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Vq570HHc5zI?fs=1&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Vq570HHc5zI?fs=1&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>

Het model is nog in prototype en op dit moment wordt nog aan de remmen gesleuteld.
    Begin februari zal het model in kitvorm beschikbaar zijn.

Ik heb afgelopen week een protype kit gehad om te proberen. Zoals je op de foto kan zien is het een gemilde versie. Ik weet even niet of hij ook gemilled te koop zal zijn of dat er zoals bij de Elipsia FT een milpatroon wordt afgedrukt. Ga het model de komende week bouwen. Ben erg benieuwd!!!

Gr
    ruud

2. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Ziet er leuk uit, en ze zijn van de volle romp afgestapt. :D
    Lijkt me wel irritant bouwen. Mijn 1e shock was een fb ultimate, heb er wat bouwen betreft geen goede herinneringen aan...

Het zal vast prima vliegen, maar als ik overdreven kritisch mag zijn nav het filmpje.
    Hij lijkt erg weinig rompoppervlak te hebben, hij ligt zeer schuin in meskant, en de geïntegreerde figuren. En de rollende loops gaan niet goed (wat ook aan de piloot kan liggen). Dat terwijl dat buiten juist is waar de dubbbeldekkers zo goed in zijn...

Verder valt er weinig over te zeggen, behalve dat ik in het filmpje geen turbulentie-wiebeltjes zie, wat ik als nadeel van de dubbeldekkers hoorde. mss door het lagere gewicht opgelost.

Deel Deze Pagina