A 10 Bananahobby

didier n

verslagschrijvers
Voor de A 10 liefhebbers... ik heb het toestel van bananahobby in huis gehaald, en het vliegt werkelijk fantastisch! starten en landen op ons grasveldje gaat perfect! vliegbeeld is verbluffend..oordeel zelf maar..

full

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi! Welke heb je gekocht, ik zie wel drie verschillende op hun website staan. Degene met dezelfde kleuren als die van jou lijkt geen retracts te hebben. Thx.

Freek

Laatst bewerkt:
idd een filmpje zou wel gaaf zijn :D

mag ik zo brutaal zijn te vragen wat het toestel nu in totaal gekost heeft? incl verzenden en douane? (mag via PB)

Volgens mij is dit het demofilmpje van BananaHobby:
[media=youtube]lLHDqJYx_Ls[/media]

Idd een zeer mooi toestel... Ikzelf ben helemaal weg van die F14 Tomcat :cool:, maar ik ben nu alleen nog van de RC auto's met een kleine (maar groeiende) interesse voor heli's en vliegtuigen...:D

Grtzzz, TC

Thx voor de complimenten, een filmpje is niet voor meteen, daar er niemand bij ons zich daarmee bezig houd..
Gekocht heb ik hem dus bij bananahobby.com, let wel op dat je de juiste hebt, deze is van j power, en meet 1.25m span. Verkrijgbaar in 3 verschillende kleurenschema's. Er zijn ook kleinere versies van andere merken, maar die zouden bijlange niet zo goed vliegen volgens de forums op rc groups.
Krick zou hem in europa verdelen, maar tot nu toe staat'ie nog steeds niet leverbaar, vandaar dat ik de gok gewaagd heb en bij bananahobby besteld heb... nog steeds geen spijt van!

Thx voor de complimenten, een filmpje is niet voor meteen, daar er niemand bij ons zich daarmee bezig houd..
Gekocht heb ik hem dus bij bananahobby.com, let wel op dat je de juiste hebt, deze is van j power, en meet 1.25m span. Verkrijgbaar in 3 verschillende kleurenschema's. Er zijn ook kleinere versies van andere merken, maar die zouden bijlange niet zo goed vliegen volgens de forums op rc groups.
Krick zou hem in europa verdelen, maar tot nu toe staat'ie nog steeds niet leverbaar, vandaar dat ik de gok gewaagd heb en bij bananahobby besteld heb... nog steeds geen spijt van!

Ik ben dan toch nog steeds erg nieuwsgierig wat het compleet all-in heeft moeten kosten om het vanuit USA bananahobby naar NL te krijgen. Want ze hebben leuke spullen maar het verzenden leek zo duur!

Laat het even weten.

groet,

Dat is deze dus:
BananaHobby - 6 CH 2.4GHz BlitzRCWorks Green Camo Ultimate A-10 Thunderbold II Super Warthog SE Edition Aerobatic Radio Remote Control Electric Ducted Fan RC Fighter Jet RTF

(het filmpje dat thonecapone aangaf is van een iets kleinere versie)
Hier dan ook een (correcter) filmpje.
[media=youtube]A4RDaU7sedo[/media]

Mooi toestel, ik vind hem zo lelijk dat ie mooi is. Wil er al lang zelf eentje bestellen. Ik denk dat er volgende zomer toch maar eentje in huis gaat komen.

Mvg,
Matanza

Ow ze zijn dus te vertrouwen?
ze hebben idd hele mooie modellen maar zag een paar keer op forum staan dat het oplichters zijn :o
Misschien dat ik daar ook eens wat ga kopen.
p.s deze kan toch ook gewoon rechtomhoog ? :D

Ook ik had mijn twijfels met bananahobby, maar de laatste reacties die ik toen te zien kreeg op rc groups waren toch positief genoeg om het te wagen.. én ik wilde die A 10 toch zoooo graag :-)
Verzendingskosten naar Belgie waren ongeveer $ 100 , en daarbij kwamen nog 85 euro douanekosten, én een maand geduld, want echt snel zijn ze niet bij de douane.. Toegegeven, niet weinig, maar het wel waard voor mij. Mss nog wat wachten tot Krick ze in europa heeft, maar wanneer dat zal zijn weet ik niet, en dan was de totaalprijs hier in europa nog hoger dan wat ik heb betaald...

Ik heb nog geen bananahobby youtube filmpjes gezien waar niet een of andere klacht in de comments staat over het bedrijf.
Kan zijn dat het steeds dezelfde zijn, maar het gebeurd wel erg vaak dat ik de shop ergens negatief tegen kom.

Maar het model is wel erg mooi! een A-10 is altijd al mijn lievelings model geweest.
Ik wacht tot deze joekel bij hobbyking voorbij komt, de blackbird en alle kleine nanojetjes van jpower zitten al in hun selectie.
Het zal allicht goedkoper zijn hoop ik, bananahobby is beslist niet de goedkoopste met hun spul.
Duurder of niet, het is zo tezien echt geen miskoop. ;)

Je kab ook een deel van de bananahobby producten hier krijgen:
ready2fly.ch .
Ze verkopen voor 279 euro ook een a-10.
Die is best wel groot, en heeft veel functies.

Mathijs

Je kab ook een deel van de bananahobby producten hier krijgen:
ready2fly.ch .
Ze verkopen voor 279 euro ook een a-10.
Die is best wel groot, en heeft veel functies.

Mathijs

Yep, die heb ik ook gezien, maar is nog niet klaar dacht ik. Sowieso eerst wachten tot er wat test mee gevlogen is, en dan wil ik er ook zo één!

Jup, en daar istie nog goed te betalen (evenals een aantal andere modellen die ook bij bananahobby worden verkocht)

Bij modelbouw-sp.nl hebben ze hem ook

Hij staat precies wel niet op de (onduidelijke) website.
Maar iig mooi dat hij in de benelux verkrijgbaar is. Dan moeten we niet met onbetrouwbare (die we ook niks kunnen maken als het fout loopt) webshops werken.

Mvg,

Back