F
Fiber
Guest
Goeiedag allemaal,
Eerst en vooral zou ik me graag eventjes kort aan jullie willen voorstellen.
Mijn naam is Koen en sinds een goeie maand wonen mijn vrouw en ik in het prachtige Hever-Schiplaken.
Mijn voornaamste hobby is zoals jullie al wel dachten modelbouw.
Enkele jaren geleden ben ik begonnen met het verzamelen van modelauto's op schaal 1:18.
Het overgrote deel van mijn collectie bestaat uit Audi's.
Dit gaat zeker niet definitief verdwijnen maar ik zou er graag rc bijnemen... kwestie van wat afwisseling te brengen.
Ik ben altijd al gek geweest op vrachtwagens... waar ik vroeger met mijn ouders woonde was aan de andere kant van de straat een firma met een vijftal vrachtwagens.
In de zomer mocht ik dan vaak mee bomen gaan kappen en ze nadien mee vervoeren naar de houtzagerijen. Zalige tijden toen.
Aangezien ik geen enkele ervaring heb betreffende rc trucks wil ik jullie even het volgende vragen.
Ik heb de voorbije dagen het forum redelijk zorgvuldig uitgepluist en heb enkele puntjes opgeschreven.
Hieronder kunnen jullie mijn "boodschappenlijstje" terugvinden... zijn er dingen die ik beter nog zou veranderen of volstaat dit allemaal?
- Truck: Tamiya Scania R470 of R620 (daar ben ik nog niet uit
)
- Elektro motor: Carson Poison Truck
- Zender: Robbe F14 40Mhz
- Servo's: Futaba S3003 (voor de versnellingsbak) - Futaba S3305 voor het sturen
- Tamiya Multifunction Control Unit
- Voltcraft 230V snellader
- Tamiya racingpack NiMH 7,2V 4200mAh
- Andere kogellagers ter vervanging van de originele
Zijn er zaken die ik nu nog over het hoofd gezien heb? Zo ja, kan iemand me dit alstublieft zeggen zodat ik meteen goed kan beginnen aan mijn nieuwe hobby
Alvast bedankt
MVG Koen
Eerst en vooral zou ik me graag eventjes kort aan jullie willen voorstellen.
Mijn naam is Koen en sinds een goeie maand wonen mijn vrouw en ik in het prachtige Hever-Schiplaken.
Mijn voornaamste hobby is zoals jullie al wel dachten modelbouw.

Het overgrote deel van mijn collectie bestaat uit Audi's.
Dit gaat zeker niet definitief verdwijnen maar ik zou er graag rc bijnemen... kwestie van wat afwisseling te brengen.

Ik ben altijd al gek geweest op vrachtwagens... waar ik vroeger met mijn ouders woonde was aan de andere kant van de straat een firma met een vijftal vrachtwagens.
In de zomer mocht ik dan vaak mee bomen gaan kappen en ze nadien mee vervoeren naar de houtzagerijen. Zalige tijden toen.
Aangezien ik geen enkele ervaring heb betreffende rc trucks wil ik jullie even het volgende vragen.
Ik heb de voorbije dagen het forum redelijk zorgvuldig uitgepluist en heb enkele puntjes opgeschreven.
Hieronder kunnen jullie mijn "boodschappenlijstje" terugvinden... zijn er dingen die ik beter nog zou veranderen of volstaat dit allemaal?
- Truck: Tamiya Scania R470 of R620 (daar ben ik nog niet uit

- Elektro motor: Carson Poison Truck
- Zender: Robbe F14 40Mhz
- Servo's: Futaba S3003 (voor de versnellingsbak) - Futaba S3305 voor het sturen
- Tamiya Multifunction Control Unit
- Voltcraft 230V snellader
- Tamiya racingpack NiMH 7,2V 4200mAh
- Andere kogellagers ter vervanging van de originele
Zijn er zaken die ik nu nog over het hoofd gezien heb? Zo ja, kan iemand me dit alstublieft zeggen zodat ik meteen goed kan beginnen aan mijn nieuwe hobby

Alvast bedankt
MVG Koen