AA 2500 mAh voor 2,95 duur ???

• Topicstarter Topicstarter propje
  • Startdatum Startdatum
P

propje

Guest
Dat is mijn vraag
of krijg ik ze ergens goedkoper.
zijn deze penlights goed voor een zender +ontvanger of kan ik dan ook met minder uit de voeten.
aju propje

oke bedankt dat is nog goedkoper.
Zijn deze penlights voldoende voor mijn ontvanger
en zender?
ik lees allemaal spannende verhalen hier over
gescheurde en ontploffende batterijen

zijn genoeg ja ;)

en scheuren en ontploffende accus is alleen bij overbelasting en dat ga jij niet redden met je zender en ontvanger,,

m,v volgende vraag hoe lang doe ik met die 2500 mAh accu,s voor in de zender en de regelaar?
Of is het verstandig om een dubbele set te kopen.
En welke lader is gebruikelijk om ze te laden
als ze snel leeg raken zal ik zeker een 30 min. lader nodig hebben toch?

2500 mAh accu's daar kan je echt lang mee vliegen.
vaak gebruikt een zender 175-200mAh. kan je het wel een middagje vol houden. voor je ontvanger iets minder. maar zeker 5 vluchten( genoeg voor een middag)
precieze getallen zeggen is moeilijk. vaak gaat er namelijk bij dit soort goedkope accu's wel wat capiciteit af. met ontladen mag je al blij zijn met 2Ah . Zeker na wat vaker gebruik.
Laden moet altijd de nacht van te voren. Liever niet laden en een week later pas vliegen.
laden is prima, veilig en goedkoop te doen met een multilader(met verschillende uitgangen) bv. een robbe 5r lader.

een snellader is in het begin zeker niet nodig. Bovendien komt er ook net iets meer bij kijken. En moet je ook weten waar je mee bezig bent.

Hoi
ik heb de VAPEX tech penlights besteld 11x 4 stuks +oplader.
tikt lekker aan, iedereen wilde wel een setje hebben.
En zo help je elkaar.
Bedankt voor alle info.
aju propje

Ik heb 12 sanyo cellen van 2500 mAh en ben hier zeer te spreken over. Je kan meer dan 12 uitzenden met zo veel mAh.

Back