AAAAH F**K... overzicht webshops per ongeluk weggegooid!!!

Beste mensen,

Ik heb per ongeluk het topic "Overzicht Webshops" bij het opschonen van het cafe weggegooid!!! 1000X excuses...

Nu is het wel zo dat ik een backup van het forum heb, maar dat is een snapshot/backup van het hele forum, als ik dat ga terugzetten worden alle wijzigingen die zijn gedaan weer ongedaan gemaakt... Daar ben ik ook weer niet zo blij mee...

Ik maak een nieuw topic aan, daar kan de boel weer ingezet worden..

Robert (ik baal van deze actie...)

Jammer Robert, maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.
Wie geen fouten maakt, maakt over het algemeen helemaal niets.

Robert die gedachte is van hetzelfde caliber als de volgende spreuk:

Als het regent in september,
is het koud in december.

Ik weet UIT ERVARING hoe jeje voelt!

Was ik bang dat ik heel lang de enige idioot was die een compleet topic weggooit,zie hier, dat het niet zo is.... ;)

Ach weet je wat, je kan nu iig het pbtje wat je toen aan mij gestuurd hebt destijds, nu voor jezelf gebruiken... Poep gebeurt!, maar ja vergissen is menselijk, wees blij , anders was je wellicht een AAP!

mvrg: Emil

(oh ja mochten sommigen het niet weten, ik heb ooit het grote baja5b draadje weggegooid!)

Via google van de openingspost nog wel een oude stand (laatst bijgewerkt 12 januari 2009) terug te vinden:

Google zegt overigens zelf dat het de stand per 11 september 2010 is , dus kennelijk is de openingspost na 12/1/2009 niet meer bijgewerkt.....

Overzicht webshops... - Modelbouwforum.nl

Laatst bewerkt:
Heb een groot gedeelte van de lijst terug kunnen halen en in het topic geplaatst.

Groet,
Theo

Als het goed is kun je uit de backup wel de inhoud van de post halen, die info staat er in. Het is alleen wel even zoeken. Ik heb op die manier wel eens wat informatie teruggehaald.

Hè, fijn om te lezen dat dat ook digitaal begaafden wel eens overkomt... :D

Back