Aan alle Orbit Pocketlader houders

er zijn niet zoveel verkooppunten in nederland , de meeste "bekende" winkels hebben ze niet.
ik heb de mijne bij rbc vandaan.

Roel, kan je alle Orbits updaten of moet het voor hardwarematige upgrades toch naar het buitenland?

Hallo Laurens,

De Pocket-lader heeft juist deze optie om de software te updaten door een flash baar rom geheugen.

De andere laders zoals de V6.4 Pro hebben dit niet, daar kost een update circa 10 Euro omdat daar een nieuw geheugen in geplaatst wordt.

Hardware matig kan het zijn dat er ook een up-date OOIT komt, dan moet het apparaat opgestuurd worden naar mij bijvoorbeeld en regel ik de rest.

Met vriendelijke groet
Roel Woering
Heliman.Com

Ik heb vandaag ook m'n Micro Orbit Pocketlader binnen gekregen (met SIO2USB kabel er gelijk bij) :D

Gelijk een firmware update gedaan, en de huhidige versie is 3.07

Als er mensen in de buurt van Alphen aan den Rijn ook graag hun Pocketlader geupdate willen hebben, maar niet in het bezit zijn van een datakabel, kun je gerust langskomen. (free of charge, natuurlijk) :cool:

3.07
- SET doubleclick enters setup direct from each mode
- Enhanced setup for all cc/cv modes
(+) min. voltage/cell (discharge)
(+) max. voltage/cell (charge)
(+) max. time limit
(+) info-led @ xx%
(+) charge-end @ xx%
(+) cycling 1...9
(+) mode-preset (industrial)
(+) '*' indicates default values (up+down)

Ik wil ook wel je pocket loader updaten voor noppes natuurlijk.

Er is 1 ding wat ik niet snap.
Lion-CELL 4.00V to 4.20V
reset: 4.10V
Cell voltage CV for
lithium-ion batteries.

A123:High Power Lithium Ion ANR26650M1
Recommended standard charge method 3A to 3.6V CCCV, 45 min

Default staat de lader op 4,1 volt. a123 geeft aan dat het 3,6 volt moet zijn. de onderwaarde is in te stellen tot 4 volt ???

Wat mis ik zijn dit verschillende cellen?

Groet Robert-Jan

Back