Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
sinds enige tijd vlieg ik naar volle tevredenheid met een T-rex 600 Pro EFL. Alleen waar ik moeite mee heb is de vonkenregen als ik de accu's installeer. Het zijn 2 3300 mAh 6S accu's die in serie worden geschakeld. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb m'n hobbywing hv met anti-spark wel zonder connectoren getest en toen leek het wel een goed idee om die anti-spark te gebruiken. Echter met 4mm bullet connectoren vind ik het zo minimaal verschil met 6s dat ik nog niet de moeite heb genomen om op een of andere manier aan de sluiten; het is niets zoals ik wel van deans connectoren heb gezien en gehoord Andere connectoren gaan gebruiken is natuurlijk niet zo handig maar als je het overweegt is het misschien de moeite om eens te testen of het verschil maakt.
Zoals Castle Creations zegt "The spark is your friend"
When I plug in my high voltage battery pack (4s-12s lipo, 12-20 NiMH) into my Phoenix HV or Phoenix-125, etc. controller there is a large spark. Why?
The spark is your friend. If ever you plug your pack into your controller and you don’t see the spark, contact tech support at support@castlecreations.com or (913) 390-6939 and send the controller in for repair. Your capacitors will need to be changed. NEVER fly if you do not see the spark, especially with high voltage applications! The higher the voltage, the bigger the spark should be. Remember, the spark is your friend!!!
Gewoon een goedkoop kamikaze connectortje parallel gebruiken, zonder of met kleine weerstandswaarde, of lekker dun draadje. Je hoort de vonk nog steeds én je hoofdconnectoren blijven heel.
Het origineel, leesbaarder www.mgm-compro.com
-> Afghanistan
-> tech.info
-> How to prevent sparking ...