aan wat in de constructie van je wagen heb je zwaar gevloekt

nog even duidelijker de vraag stellen.

wat in je wagen vind je echt slecht ontworpen of heb je al veel last mee gehad. (dus niet van, ik had graag wat meer carbon hier of ginder, enkel wa opbouw)

bij mij:
conische velgmeenemers op de fireblade, je moet er steeds locktite op doen of iets dergelijks wil je zeker zijn dat het vast zit en je as dus niet los gaat spinnen in je velgmeenemer.

ik wordt strontziek van de cupjoints in mijn EMT die stonden al na 3 eerste accu's al gebogen. moet binnenkort dus maar mip cvd's aanschaffen.

in mijn protech tech-12 moet je de hele radiobox eraf halen voordat ik bij mijn accupack kan. bij 1/10 auto's in het algemeen vind ik dat alles een beetje erg op elkaar geperst zit waardoor je overal net niet goed bij kan...

Goed onderwerp, jammer dat de producenten hier niet van mee genieten :lol:

tjaa, ik heb igg niks te klagen.. :P Alleen als ik start op de box. Dan is ie altijd snel leeg.. Dan moet ik ze weer opladen blablabla

:sniper: Trekstarters....... Zucht... Altijd problemen mee, en ik ben er niet zo heel goed in :oops:

Het snaar span systeem van m'n xray evo 2, dat is wel handig bedacht, maar het is zo irri om steeds er bij te komen, zodat je die cupjes kan verdraaien. :cry:

Toen ik van de Serpent Sprint naar de Excel overstapte heb ik die hele Excel vervloekt.
Plastick brak veel te snel en soms wel erg spontaan, tandwielen scheurden in 2 delen, de achterbrug was een waardeloze constructie, de achtersnaar brak te snel, en de standaard stabilisatoren werkten niet goed.

Die auto was de reden dat ik amper een finale heb uitgereden en heb zelfs een keer op punt gestaan om mijn oude Sprint weer op te bouwen. Na 1.5 jaar kwam de druppel, ik reed de pits uit, over een curb en hoppa weer een blok gebroken, direct die avond een BMT bestelt en een week later direct opgebouwd.

Bij de MRX3 en 4 heb ik maar 1 echte klacht en dat is de 16 tands poelie die het vrij snel begeeft al mag ik het bij de MRX4 afkloppen, een aluminium versie is nu in bestelling.....

er mankeerd niks aan mijn auto, Tja daarvoor moet je Neo rijden he.
Om even serieus te zijn ik heb er nog niet veel mee gereden en moet dus nog de kinderziektes ontdekken.

radiobox van de savage, die pinnen om het bovenste deck mee vast te zetten zitten deels in de shocktowers, dus het is altijd pielen met de radiobox, maar... Ik heb een oplossing gemaakt: 2 gaatjes boren in de box, batterijsnoer, en andere snoer eruit, en ik kan laden zonder dat ik dat hele ding eraf hoef te halen (Ja, het is wel waterdicht.. ;))!! Damn, wat ben ik weer onder de indruk van mezelf... haha :mrgreen: (grapje hoor ;))... en de trekstarters natuurlijk, maar dat heeft iedere wagen. ehm verder.. even denken..
Er komt even niks meer in me op, ik ben denk ik verder gewoon tevreden :mrgreen:

De stuur inrichting van Asso TC3 die is echt gevoelig voor vuil.
Na elke rit moet je hem schoonmaken anders krijg je bij de volgende rit problemen.

John

Carson Wild Cat: Snel krom raken van wielassen na een koprolletje.
Academy SP3, Robitronic ETC sport: parkers in plastic, wie dat heeft verzonnen..... Hoe voorzichtig je er ook mee om gaat op een gegeven moment zijn ze naar de knoppen! :hammer:

Ja hoor, het is weer zover, weer een trekstarter koord naar de klote... toch maar is voor een elektrische starter kijken...

Oude 1:8 kyosho (inferno achtig chassis) trekstarter zit verkeerd en gaat nogaleens kapot....

motor zit links en trekkoord komt rechts eruit.... niet logisch

One-way lager wordt erg snel vettig van olie die langs krukasje naar buiten lekt....

Trkestarter zit in kunststofkapje dat aan de achterkant op de motor geklikt zit over twee palletjes, zit nogal los waardoor het vaak los schiet waarna de veer los springt. De trekstarter is vrijwel niet te repareren zonder de motor van het chassis te halen... omslachtig dus.

Oplossing: startbox gebruiken

schaf toch gewoon een fg marder aan............

weinig tot geen problemen.

een trek en lopen , slaat never af zoals bij nitros.

robuust en degelijk gebouwd.

kortom een hoop plezier ipv ergenis.

Ik voorzie een :sniper: Nitro-benzine oorlog :lol: :lol:

Nu weer :ontopic:

bij mijn marder de verbinding stukken van de 3 kamer pijp, oplossing: de hele boel aan elkaar lassen.

kunstof kogelkoppen, nu mijn wagen aardig wat kracht heeft en heel wat te voorduren krijgt op het circuit verslijt ik heel wat kogelkoppen ( sommige breken gewoon uit )

de rem meenemer van de standaard rem, als die los is en je moet 'm weer terug op ze plek krijgen, nou prettige wedstrijd echt een %$@#$ klus

Euhm
- Het diff.. nogsteeds k*t, hoewel 'k vandaag van de goeroe te horen kreeg dat m'n achter diff goed was en 'k daar niets meer aan moest doen \o/

- De socks.. altijd enorm lastig om die zonder lucht erin te krijgen.

euhmmmmmmmmzzz.. vast nog wel meer dingen om soepel te krijgen, maarja dat hoort erbij :)

Back